รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 24.09.2019 | Viewers 543
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Chon Buri
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1.Male/ Female
2.Prefer Bachelor degree
3.Prefer 2-3 years Assistant Level Experience required
4.Highly responsible & reliable
5.Ability to work well under pressure in a fast-paced environment
6.Must be flexible in terms of working hour
7.Good communication of both writing and speaking
8.With self-motivation within the jurisdiction of Guest Services Department
2.Prefer Bachelor degree
3.Prefer 2-3 years Assistant Level Experience required
4.Highly responsible & reliable
5.Ability to work well under pressure in a fast-paced environment
6.Must be flexible in terms of working hour
7.Good communication of both writing and speaking
8.With self-motivation within the jurisdiction of Guest Services Department
Job Details
รายละเอียดงาน
1.Responsible for guest- s satisfaction
2.Able to maintain a high level of services to tenants/guests.
3.Always initiates and recommends all measures in order to maximize tenant- s comfort as well as improvise customer relation.
4.Ensure that the department- s operation is smooth and efficient at all time.
5.Responsible for managing the team of Front Office Department and making sure that the Front Desk offers a warm welcome, speedy and efficient check in and check out.
2.Able to maintain a high level of services to tenants/guests.
3.Always initiates and recommends all measures in order to maximize tenant- s comfort as well as improvise customer relation.
4.Ensure that the department- s operation is smooth and efficient at all time.
5.Responsible for managing the team of Front Office Department and making sure that the Front Desk offers a warm welcome, speedy and efficient check in and check out.
Welfare
สวัสดิการ
1. วันหยุด 7 วันต่อเดือน
2. Service Charge ตามผลประกอบการบริษัทฯ
3. เครื่องแบบพนักงาน
4. ค่าอาหาร
5. ประกันกลุ่ม
6. กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
7. โบนัส
8. ปรับเงินเดือนประจำปี
9. เงินช่วยเหลือกรณีต่างๆ
10.วันลาพักร้อน
11.ตรวจสุขภาพประจำปี
2. Service Charge ตามผลประกอบการบริษัทฯ
3. เครื่องแบบพนักงาน
4. ค่าอาหาร
5. ประกันกลุ่ม
6. กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
7. โบนัส
8. ปรับเงินเดือนประจำปี
9. เงินช่วยเหลือกรณีต่างๆ
10.วันลาพักร้อน
11.ตรวจสุขภาพประจำปี
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้