รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 03.10.2019 | Viewers 1,131
Salary : เงินเดือน |
20,001 - 25,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Samut Prakan
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
5 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
เพศ ชาย หรือ หญิง
วุฒิ ป.ตรี ไม่จำกัดสาขา
อายุ 30-45 ปี
บุคลิกภาพดี มีความเป็นผู้นำ มนุษย์สัมพันธ์ดี กระตือรือล้นในการทำงาน รักงานบริการ สามารถทำงานเป็นทีมได้ดี
สามารถใช้งาน MS office ได้ดี ยินดีที่จะเรียนรู้และพัฒนาตัวเองอยู่เสมอ
สามารถสื่อสารภาษาอังกฤษได้ดี
วุฒิ ป.ตรี ไม่จำกัดสาขา
อายุ 30-45 ปี
บุคลิกภาพดี มีความเป็นผู้นำ มนุษย์สัมพันธ์ดี กระตือรือล้นในการทำงาน รักงานบริการ สามารถทำงานเป็นทีมได้ดี
สามารถใช้งาน MS office ได้ดี ยินดีที่จะเรียนรู้และพัฒนาตัวเองอยู่เสมอ
สามารถสื่อสารภาษาอังกฤษได้ดี
Job Details
รายละเอียดงาน
We are new ApartHotel which require experienced manager to set up the system and run the success hospitality
- Manage strategy, implementaion, in particular regarding budgets and timelines
- Advise the management on key planning issues and make recommendations on important business decisions
- Establish operation (Manual) process / process improvement and tied to long-term goals
- Develop annual budgets and capex each year according to timelines
- Ensure budget control of all expenses, drive revenues and create monthly reports
- Ensures that all guest related issues and resolved in a manner consistent with the company's goals and objectives
- Inspects and documents repairs and cleanliness of properties to ensure optimum upkeep and repair, room cleanliness and overall property appearance
- communicates all policies and procedures to team
- Manage strategy, implementaion, in particular regarding budgets and timelines
- Advise the management on key planning issues and make recommendations on important business decisions
- Establish operation (Manual) process / process improvement and tied to long-term goals
- Develop annual budgets and capex each year according to timelines
- Ensure budget control of all expenses, drive revenues and create monthly reports
- Ensures that all guest related issues and resolved in a manner consistent with the company's goals and objectives
- Inspects and documents repairs and cleanliness of properties to ensure optimum upkeep and repair, room cleanliness and overall property appearance
- communicates all policies and procedures to team
Welfare
สวัสดิการ
เงินเดือน 20,000 บาท
ค่าคอม 10,000-25,000 ตามเป้า
หยุด 6 วัน/เดือน วันหยุดประจำปี อีก 13 วัน (ไม่ตรงวันหยุดนักขัตฤกษ์)
ลากิจ 7 วัน (หลังผ่านทดลองงานแล้ว) , ห้องพักพิเศษ ราคาพนักงาน
ค่าคอม 10,000-25,000 ตามเป้า
หยุด 6 วัน/เดือน วันหยุดประจำปี อีก 13 วัน (ไม่ตรงวันหยุดนักขัตฤกษ์)
ลากิจ 7 วัน (หลังผ่านทดลองงานแล้ว) , ห้องพักพิเศษ ราคาพนักงาน
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |