รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 06.11.2019 | Viewers 1,189
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
10 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 50 years old อายุไม่เกิน 50 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Details
รายละเอียดงาน
- The EAM- s mission is to be responsible for the Room Revenue of the hotel. His/her scope of responsibilities covers the financial results (revenue, cost of sales, payroll & related expenses, other expense, departmental income, gross operating income, net operating income) of the hotel. He/she is also responsible for the standards of the product, service, management of human resources and the sales and marketing strategies, goals and results.
- The Executive Assistant Manager is responsible for:
o Quality of the product.
o Control of hotel techniques and applications by the staff.
o Staff adherence to product spirit and follow-up.
o Applications of the inspection norms established by the group.
o Sales & Pricing policies.
o Establishment of the Hotel- s Operating Budget and Financial forecast & capital budget.
o Special care and control of cash flow by keeping the Account Receivable (City Ledger) as low as possible as well as a minimum operating stock.
o The providence of all legal and internal documents.
o Keeping in proper shape and conditions, all permanent assets of the hotel.
o The perfect functioning of all equipment by establishing a preventive maintenance program.
o The application of a Security policy and procedure.
o Should be able to manage the revenue and distribution OTA , various social media.
o To manage the guest comment with aim to improve hotel image.
- The Executive Assistant Manager is responsible for:
o Quality of the product.
o Control of hotel techniques and applications by the staff.
o Staff adherence to product spirit and follow-up.
o Applications of the inspection norms established by the group.
o Sales & Pricing policies.
o Establishment of the Hotel- s Operating Budget and Financial forecast & capital budget.
o Special care and control of cash flow by keeping the Account Receivable (City Ledger) as low as possible as well as a minimum operating stock.
o The providence of all legal and internal documents.
o Keeping in proper shape and conditions, all permanent assets of the hotel.
o The perfect functioning of all equipment by establishing a preventive maintenance program.
o The application of a Security policy and procedure.
o Should be able to manage the revenue and distribution OTA , various social media.
o To manage the guest comment with aim to improve hotel image.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
29.03.2024 |
Room Division Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
29.03.2024 |
Assistant Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |
|
29.03.2024 |
Sales Manager (Corporate) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
29.03.2024 |
Sales Manager - Mice จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
29.03.2024 |
Social Media Marketing Executive จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
29.03.2024 |
Guest Service Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
29.03.2024 |
Guest Service Agent (GSA) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
20.03.2024 |
Assistant Chief Engineer (ผู้ช่วยหัวหน้าแผนกช่าง) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |