รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 08.02.2024 | Viewers 2,373
Salary : เงินเดือน |
30,001 - 40,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Samut Prakan
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
5 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 50 years old อายุไม่เกิน 50 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Previous housekeeping experience within a 5 stars hotel
- 5 years- minimum experience in a hotel manager/supervisor position (highly desired)
- Knowledge of local and state compliance laws
- The skills and experience to lead a team to consistently deliver exceptional guest service
- Excellent communication and problem-solving skills
- The ability to ensure that hotel policies and brand standards are followed
- 5 years- minimum experience in a hotel manager/supervisor position (highly desired)
- Knowledge of local and state compliance laws
- The skills and experience to lead a team to consistently deliver exceptional guest service
- Excellent communication and problem-solving skills
- The ability to ensure that hotel policies and brand standards are followed
Job Details
รายละเอียดงาน
- Responsible for cleanliness, orderliness and appearance of the entire Hotel.
- Ensure that rooms are made as per company standard.
- Prepare Annual Housekeeping Budget.
- Maintain par stock of guest supplies, cleaning supplies, linen and uniform.
- Organize inventories with Accounts and General Store for linen, uniform and fixed assets.
- Pay particular attention while organizing pest eradication activities.
- Develop and implement Housekeeping systems and procedures
- Prepare reports for management information.
- Assist Purchase department in selecting suppliers for items related to Housekeeping.
- Attending and resolving guest complaints.
- Verification of supplies consignments.
- Organize on-the job training and evaluate its effectiveness.
- Approval of the Functional Manual of the department.
- Recommend recruitment of new personnel.
- Ensure that rooms are made as per company standard.
- Prepare Annual Housekeeping Budget.
- Maintain par stock of guest supplies, cleaning supplies, linen and uniform.
- Organize inventories with Accounts and General Store for linen, uniform and fixed assets.
- Pay particular attention while organizing pest eradication activities.
- Develop and implement Housekeeping systems and procedures
- Prepare reports for management information.
- Assist Purchase department in selecting suppliers for items related to Housekeeping.
- Attending and resolving guest complaints.
- Verification of supplies consignments.
- Organize on-the job training and evaluate its effectiveness.
- Approval of the Functional Manual of the department.
- Recommend recruitment of new personnel.
Welfare
สวัสดิการ
- วันหยุด 6 วันต่อเดือน
- Service Charge
- ประกันอุบัติเหตุ
- Bonus
- ปรับเงินเดือนทุกปี
- OC สำหรับตำแหน่งบริหาร และส่วนลดสินค้าและบริการบริษัทฯ ในเครือ ราคาพิเศษ
- รถรับ-ส่ง
- อาหาร 2 มื้อ
- อื่นๆ ตามที่กฎหมายแรงงานกำหนด
- Service Charge
- ประกันอุบัติเหตุ
- Bonus
- ปรับเงินเดือนทุกปี
- OC สำหรับตำแหน่งบริหาร และส่วนลดสินค้าและบริการบริษัทฯ ในเครือ ราคาพิเศษ
- รถรับ-ส่ง
- อาหาร 2 มื้อ
- อื่นๆ ตามที่กฎหมายแรงงานกำหนด
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |