รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 07.02.2020 | Viewers 1,977
Salary : เงินเดือน |
10,001 - 15,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Suvarnabhumi
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
0 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 25 years old อายุไม่เกิน 25 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
Yes รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Details
รายละเอียดงาน
-Communicates with other department and manager to resolve problems and expedite work.
-Interprets and communicates work procedures and company policies to all concerns.
-Resolves complaints and answers questions of customer regarding service and procedures.
-Possess a strong work ethic and team player mentality.
-Handle incoming request from customer and ensure that issues are resolved both promptly and thoroughly.
-Interprets and communicates work procedures and company policies to all concerns.
-Resolves complaints and answers questions of customer regarding service and procedures.
-Possess a strong work ethic and team player mentality.
-Handle incoming request from customer and ensure that issues are resolved both promptly and thoroughly.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |