×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 21.11.2019 | Viewers 783
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Phuket
ภูเก็ต

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 50 years old
อายุไม่เกิน 50 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด

- Age 35-50 years.
- Bachelor Degree or higher, if from Human Resource/ Hospitality/Tourism is a plus.
- At least 5 years in Human Resource/ Training/ Teaching from 4-star hotel with proven track. record of achievement in people development.
- Capability of training and development of all levels of associate.
- Proficiency in English and fluently in computer for presentation.
- Mature, strong interpersonal with leadership skill.
- Good public speaking skill with People management skill.
- Good time-keeping skills as to manage the training schedules effectively
Job Details
รายละเอียดงาน

1. Develops an annual training plan.
2. Manages the training budget.
3. Assists department managers to develop and organize their training programs.
4. Assists department managers to train individuals designated as departmental trainers.
5. Conducts general orientation programs.
6. Organizes supervisory and management development programs.
7. Coordinates the use of outside training resources.
8. Organizes cross-training programs.
9. Assists management in analyzing training needs.
10. Completes monthly training report.

Administration Responsibilities
1. Acknowledges and screens daily work schedule
2. Conducts daily briefing and briefing in the absence of the Department Head.
3. Proposes an effective duty to ensure sufficiency of manpower in accordance to volume of business.
4. Establishes two-way communication with related departments.
5. Communicates effectively with guests, subordinates, immediate supervisors and other
section heads.
6. Manages time effectively by meeting deadlines on time.
7. Administers personnel action on leaves & overtime requests, disciplinary actions and
commendation as required.
8. Identifies and solves problems in a professional manner.
9. Complete, distribute and present monthly training report .

Technical Responsibilities
1. Responsible for successful management and operations of Self Access Center measuring by
progress of associate improvement of English communication skill
2. Knows and understands the job description of all positions in his/her department and beware of others.
3. Knows and understands policies relating to his/her department and others.
4. Recognizes good quality products and presentation.
5. Checks and improves all service standards established by the company.
6. Supervises staff activities to maximize revenue and minimize costs.
7. Provides assistance to the staff when required during peak periods.
8. Maintains grooming standards for all personnel.
9. Conserves energy and water at all time by not decreasing guest comfort and cleaning
efficiency.
10. Manages wastes by reducing and recycle the east- s, carefully use of all resources.
Community Responsibilities
1. Communicates effectively with guests, clients, business partners and staff.
2. To be a good sales person to promote hotel- s image and businesses.
3. Participate in community projects or activities in order to promoting the hotel- s image and cooperation to improve community relationship ,CSR. & KPI. Policy.

Human Responsibilities
1. Coaches and counsels all associates when applicable
2. Evaluates objectively the performance or related associates
3. Provides the most effective training to all associates regularly.
4. Motivates associates to grow within the company.
5. Develops him/herself to be better manager at all times
Welfare
สวัสดิการ
1. เซอร์วิสชาร์จ 5,000 บาท
2. ค่าครองชีพ
3. ประกันสุขภาพประกันกลุ่ม
4. ยูนิฟอร์มพนักงานพร้อมซักรีด
5. รถรับ-ส่งพนักงาน
6. อาหารฟรี 2 มื้อ
7. ทำงาน 5 วัน หยุด 2 วัน
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด