รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 30.05.2023 | Viewers 1,249
Salary : เงินเดือน |
30,001 - 40,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Samut Prakan
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
5 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male ชาย |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Bachelor of Science/Bachelor of Arts in Human Resource Management
- Bachelor of Science/Bachelor of Arts in Management with a concentration in HR
- Bachelor of Business Administration (BBA) with a concentration in one of the following:
-Human resources
-Organizational behavior
-Management and leadership
-Industrial relations
- Master of Arts/Master of Science in Human Resource Management
- Master of Arts/Master of Science in Management with an HR concentration
- Master of Business Administration (MBA) with a concentration
- Bachelor of Science/Bachelor of Arts in Management with a concentration in HR
- Bachelor of Business Administration (BBA) with a concentration in one of the following:
-Human resources
-Organizational behavior
-Management and leadership
-Industrial relations
- Master of Arts/Master of Science in Human Resource Management
- Master of Arts/Master of Science in Management with an HR concentration
- Master of Business Administration (MBA) with a concentration
Job Details
รายละเอียดงาน
- Developing and administering human resources plans and procedures that relate to company personnl
- Planning, organizing, and controlling the activities and actions of the HR department
- Contributing to the development of HR department goals, objectives, and systems
These responsibilities involve achieving the following tasks:
- Implementing and revising a company- s compensation program
- Creating and revising job descriptions
- Conducting annual salary surveys
- Developing, analyzing, and updating the company- s salary budget
- Developing, analyzing and updating the company- s evaluation program
- Developing, revising, and recommending personnel policies and procedures
- Maintaining and revising the company- s handbook on policies and procedures
- Performing benefits administration
- Maintaining affirmative action programs
- Overseeing recruitment efforts for all personnel, including writing and placing job ads
- Conducting new employee orientations and employee relations counseling
- Overseeing exit interviews
- Maintaining department records and reports
- Participating in administrative staff meetings
- Maintaining company directory and other organizational charts
- Recommending new policies, approaches, and procedures
- Planning, organizing, and controlling the activities and actions of the HR department
- Contributing to the development of HR department goals, objectives, and systems
These responsibilities involve achieving the following tasks:
- Implementing and revising a company- s compensation program
- Creating and revising job descriptions
- Conducting annual salary surveys
- Developing, analyzing, and updating the company- s salary budget
- Developing, analyzing and updating the company- s evaluation program
- Developing, revising, and recommending personnel policies and procedures
- Maintaining and revising the company- s handbook on policies and procedures
- Performing benefits administration
- Maintaining affirmative action programs
- Overseeing recruitment efforts for all personnel, including writing and placing job ads
- Conducting new employee orientations and employee relations counseling
- Overseeing exit interviews
- Maintaining department records and reports
- Participating in administrative staff meetings
- Maintaining company directory and other organizational charts
- Recommending new policies, approaches, and procedures
Welfare
สวัสดิการ
วันหยุด 6 วันต่อเดือน
- Service Charge
- ประกันอุบัติเหตุ
- Bonus
- ปรับเงินเดือนทุกปี
- OC สำหรับตำแหน่งบริหาร และส่วนลดสินค้าและบริการบริษัทฯ ในเครือ ราคาพิเศษ
- รถรับ-ส่ง
- อาหาร 2 มื้อ
- อื่นๆ ตามที่กฎหมายแรงงานกำหนด
- Service Charge
- ประกันอุบัติเหตุ
- Bonus
- ปรับเงินเดือนทุกปี
- OC สำหรับตำแหน่งบริหาร และส่วนลดสินค้าและบริการบริษัทฯ ในเครือ ราคาพิเศษ
- รถรับ-ส่ง
- อาหาร 2 มื้อ
- อื่นๆ ตามที่กฎหมายแรงงานกำหนด
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
14.03.2024 |
Commis II จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
14.03.2024 |
Technician (ช่างเทคนิค) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
14.03.2024 |
Demi Chef จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
14.03.2024 |
ฺBellman จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
14.03.2024 |
Commis I จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
14.03.2024 |
Room Attendant (พนักงานทำความสะอาดห้องพัก) จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
14.03.2024 |
Sales Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
14.03.2024 |
Waiter จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000 |
|
14.03.2024 |
Chef De Partie จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
04.03.2024 |
Sous Chef จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
04.03.2024 |
นักศึกษาฝึกงานโรงแรม จำนวน 4 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
04.03.2024 |
Bartender (บาร์เทนเดอร์) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
04.03.2024 |
Executive Chef จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 50,001 - 60,000 |
|
04.03.2024 |
Waiter / Waitress จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000 |
|
04.03.2024 |
Floor supervisor จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |