×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 05.03.2020 | Viewers 1,661
Salary :
เงินเดือน
50,001 - 60,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตวัฒนา]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Male/ Female Thai Nationality only, age 27 - 40 years old
- Bachelor- s Degree or higher in Business Administration or related field.
- Preferable at least 3 - 5 years working experience in Personal Assistant, Project Coordinator or related field.
- Positive thinking and pleasant personality
- Excellent telephone etiquette and interpersonal communication skill.
- Highly responsible and being able to work under pressure and limited timeline.
- Excellent organisational and proactive skill.
- Good command of both written and spoken in English and Thai.
- Proficient with e-mail, MS Office (numerical skill is advantage).
- Experienced in F&B industry is an advantage.
- Immediate available is preferable.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Acting as first point of contact: dealing with correspondence and phone call for executives.
- Schedule and organize daily schedule, external and internal meetings, and appointments.
- Assist executives to coordinate within departments and clients.
- Assist on organising events and conferences.
- Responsible for managing the travel itinerary such as accommodation, transportation, ticketing and etc. for local and international business trip.
- Follow up the progress of all function.
- Plan, organize, prioritize and completed all task assigned in a timely manner.
- Manage incoming and outgoing documents for supervisor- s consideration.
- Take minutes or notes in meetings and day-to-day activities.
- Summarize minutes or notes taken in meetings and day-to-day activities.
- Arrange required materials such as presentations, handouts and etc. for meetings.
- Coordinates with other executives, other department manager in resolving day-to-day and operational problems.
- Being able to travel with Executives (Occasionally) to meet clients.
- Perform other duties or ad-hoc duties as being assigned by executives
- Collating and filing expenses.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด