รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 14.11.2019 | Viewers 622
Salary : เงินเดือน |
20,001 - 25,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
2 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- อายุไม่เกิน 40 ปี
- มีประสบการณ์การตลาดประเภทโรงแรม ห้องพัก
- ซื่อสัตย์ อดทน ตรงต่อเวลา
- ทำงานภายใต้แรงกดดัน
- สื่อสารภาษาอังกฤษ พูด ฟัง อ่าน เขียน ได้เป็นอย่างดี
- สามารถทำงานเสาร์ เว้น เสาร์ ได้
- มีประสบการณ์การตลาดประเภทโรงแรม ห้องพัก
- ซื่อสัตย์ อดทน ตรงต่อเวลา
- ทำงานภายใต้แรงกดดัน
- สื่อสารภาษาอังกฤษ พูด ฟัง อ่าน เขียน ได้เป็นอย่างดี
- สามารถทำงานเสาร์ เว้น เสาร์ ได้
Job Details
รายละเอียดงาน
- Make lists of potential clients and conduct surveys to identify customers actively seeking a hotel.
- Contact customers via calls or arranged meetings to discover their needs and requirements.
- Prepare and present sales proposals to potential clients, highlighting the best features and qualities of the hotel.
- Assist clients in selecting the most appropriate service that best meets their specifications and needs.
- Oversee the booking and reservation of space in a hotel to ensure availability and proper arrangement.
- Collaborate with other hotel staff to ensure clients have a good time.
- Monitor the customer service quality of the hotel to ensure customers are tended to appropriately.
- Conduct price negotiations with customers on behalf of the hotel management to reach a favorable bargain for both parties.
- Process and facilitate requests for customized services such as room redecoration, equipment, and switch.
- Resolve and quell misunderstandings within hotel premises.
- Maintain contact with clients to obtain feedback and to discuss opportunities for future business deals.
- Set annual budgets and implement strategies effective for achieving set targets.
- Contact customers via calls or arranged meetings to discover their needs and requirements.
- Prepare and present sales proposals to potential clients, highlighting the best features and qualities of the hotel.
- Assist clients in selecting the most appropriate service that best meets their specifications and needs.
- Oversee the booking and reservation of space in a hotel to ensure availability and proper arrangement.
- Collaborate with other hotel staff to ensure clients have a good time.
- Monitor the customer service quality of the hotel to ensure customers are tended to appropriately.
- Conduct price negotiations with customers on behalf of the hotel management to reach a favorable bargain for both parties.
- Process and facilitate requests for customized services such as room redecoration, equipment, and switch.
- Resolve and quell misunderstandings within hotel premises.
- Maintain contact with clients to obtain feedback and to discuss opportunities for future business deals.
- Set annual budgets and implement strategies effective for achieving set targets.
Welfare
สวัสดิการ
- Incentive
- Service Charge
- ค่าอาหาร
- ประกันสังคม
- โบนัส
- ปรับเงินเดือนประจำปี
- วันหยุดพักร้อน
- วันหยุดตามเทศกาล
- ทำงานเสาร์ เว้น เสาร์
- Service Charge
- ค่าอาหาร
- ประกันสังคม
- โบนัส
- ปรับเงินเดือนประจำปี
- วันหยุดพักร้อน
- วันหยุดตามเทศกาล
- ทำงานเสาร์ เว้น เสาร์
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |