×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 27.01.2020 | Viewers 1,061
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตประเวศ]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
o Male or Female 28 years up.
o Friendly with a positive attitude, enthusiastic
o Strong knowledge of event services
o Good banquet knowledge
o Excellent communications skills
o Strong leadership and management skills
o Willing to learn, eye for details
o Good knowledge about food & beverage
o Good computer and administration skills
o 3 years working experience as supervisor in 5-star hotel
o Good command of English
Job Details
รายละเอียดงาน
1. To ensure the Event Services are running smoothly. Guiding and coaching the Events team members. Fully responsible for the Event Services Department.

2. Always represent the image and standard of the hotel when dealing with Event Organizers or PCO's, however maintaining a low profile and etiquette.

3. Assist Event Organizers or PCO's to finalize the group program and review thought it when they arrive.

4. Chair rundown meetings to advise all departments concerned of all detailed information necessary to make the upcoming event successful.

5. Assist and work closely with the Operations Team.

6. Prepare and review BEO's for all events of groups and distribute it to departments concerned.

7. Cooperate with the Event Organizer or PCO's in all aspects of the pre-event stage leading to the finalization of a day to day program which will then supplemented by the rundown document.

8. Ensure that either the Director of Bangkok Convention Centre, Director of Sales or Operations Manager is being introduced to the Event Organizer or PCO's at arrival or a suitable moment during the duration of the event and bid the farewell when group depart from the hotel

9. Liaise closely with the Event Organizer or PCO's on a daily basis throughout the entire period to ensure smooth running and the success of all events.

10. Pursue any opportunities to forward a future business leads to our hotel (or affiliated sister hotels) should there be a likelihood that event might be return to our property within tangible time frame.

11. Submit the Event Services Evaluation Form to Event Organizers or PCO's to evaluate and express their feed back of their events at our hotel.

12. Conduct hotel site inspections for travel agency or Event Organizers to support the Director of sales and convention sales both during the sales or operational process.

13. Attending OPS meeting and other departmental meeting as required.

14. Provide ideas or opportunities for increasing standards or revenues.

15. Provide action plans for each conference/event.

16. Complete any other duties on projects assigned by Senior Management
Welfare
สวัสดิการ
o Service Charge
o 2 Days off per week
o Annual Leave ( As Hotel Policy)
o Public Holidays (As Hotel Policy)
o Group Insurance and Social Security
o Medical Claim - Dental Care (As Hotel Policy)
o Medical Claim - Out Patient (As Hotel Policy)
o Provident Fund.
o Duty Meal at Staff's Cafeteria
o Employee Award and Monthly Activity
o Training and Development Program
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด