×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 26.12.2019 | Viewers 889
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Suvarnabhumi
สุวรรณภูมิ

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
3 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Job Details (รายละเอียดงาน)Responsible for planning, training, directing, controlling and Coordination the activities of Housekeeping personnel and ensuring the cleanliness maintenance and orderliness of the apartments and the public areas. Responsible for health, safety and of all Housekeeping employees.

1. Responsible for the operation of all Housekeeping functions in the apartments, offices and public areas, Fitness areas and back of the house.
2. Supervises, through the linen / uniform attendants the operation of the tenants- laundry, house linen and uniforms.
3. Ensures that all apartments, public areas, back of the house areas and their surrounding conform to the apartment standards of cleanliness, maintenance and orderliness.
4. Inspect apartments and premises regularly, ensures that furnishings, facilities and equipment are cleaned, repaired, maintained and replaced as necessary and inform management of requirements.
5.Determines need for general cleaning, repairs and up grading; schedules such work activities in co-ordination with Engineering, Sales Department and Front Office Department.
6. Trains personnel according to established procedure; conducts training, meetings to discuss problems and future plans, gives information and assignments, etc.
7. Controls and sees to the adequacy of inventory of all necessary Housekeeping materials, supplies and linen.
8. Prepares annual linen budget basing the calculation on quantity in inventory and linen.
9. Ensure the proper scheduling of personnel in order to meet all cleaning and service requirements daily.
10. Approves and/or prepares maintenance order, work order, requisitions reports on tenants complaints and other inter-office memoranda.
11. Administers Lost and Found service.
12. Responsible for the inventory of the apartments and cleaning supplies, ordering replacement when necessary.
13. Performs duties to all Supervisors and other duties as may be assigned.
Job Details
รายละเอียดงาน
1. At least 3 years of relevant experience.
2. Good written and verbal communication in the English Language.
3. Honest, Sincere, Proactive, Open minded, Co-operative, Highly responsible, Can work under pressure and Function independently.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด