×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 22.11.2019 | Viewers 880
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Phuket
ภูเก็ต

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
4 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Details
รายละเอียดงาน
1.Ensure effective day to day running of each shift in achieving the goals.
2.Meet and greet all return guests, VIP and guests of the hotel both or in absence of Front
Office Manager.
3.Monitor daily arrivals by ensuring all guests requests are carried out, all realistic
expectations are met, and reservations are honored.
4.Conduct daily shift briefing, meeting, and 15 minute training including pass on all relevant
information to the associates on a timely manner.
5.Ensure all issues relating to guest satisfaction are raised, monitored, and followed up on a
timely basis.
6.Coordinate and supervise group arrivals and departures by ensuring sufficient staffing levels
ccording to the business flow.
7.Conduct regular associate training and monthly meeting according to individual
development plan; monitor their training tracking record.
8.Ensure that all SOPs are carried out.
9.Submit relevant maintenance and housekeeping cleaning, blocking rooms, room change
requests,
10.Do the Roster and Paid Time Off: annual leave, sick leave and other leave requisitions on schedule.
11.Maintain and continuously improve motivational working environment within the department.
12.Maintain and continuously improve building positive relations with other departments.

13.Oversee the personal hygiene and grooming standards of department associates as outlined
in the associate handbook.
14.rovide associates coaching and counseling, support and guidance as appropriate
15.Check all registration card updated by GSAs to ensure accuracy according to the law, i.e.
home address, passport details, credit card, rate, voucher date which have been signed and
verified by guest.
16.Check GSA cash floats to ensure correctness of the amount as issued by Accounting
Department at the end of each shift.
17.Reconcile and check GSA banking and audit to ensure all departments are balanced.
18.Ensure yourself and associates are up to date with current facts of the hotel product,
including room types, rates, relative features and facilities, food and beverage outlets, spa
and health club.
19.Ensure computer - backups- are done at regular intervals in lieu of the IT Officer with
corresponding backup reports.
20.Maintain the daily department log, daily courtesy call log, and walked guest log.
21.Attend training sessions as required .
22.Conduct room and floor, property inspections as required by management.
23.Ensure credit policy is adhered to at all times, alerting the Front Office Manager of any
potential credit risks.
24.Ensure all check-ins/outs ; assist GSA in case of heavy workload.
25.Ensure all stationery levels are well stocked and equipment is well maintained.
26.Ensure the rooms are properly arranged and escort VIP to their rooms.
27.Report to the management any anticipated problem or concerns.
28.Maintain and update a systematic filing system of all information related to GSA and guests.
29.Assist all other areas of the hotel when required.
30.Coordinate (in conjunction with Loss Prevention) fire and emergency evacuation procedures.
31.Conduct regular perimeter checks of the hotel to ensure standards are being maintained,
Safeguard potential loss of hotel assets.
32.Ensure manager- s float is maintained at a constant level as issued by accounts.
33.Any other duty that may be assigned by Management.

Welfare
สวัสดิการ
1. เซอร์วิสชาร์จ 5,000 บาทการันตี 1 ปี
2. ค่าครองชีพ
3. ประกันสุขภาพประกันกลุ่ม
4. ยูนิฟอร์มพนักงานพร้อมซักรีด
5. รถรับ-ส่งพนักงาน
6. อาหารฟรี 2 มื้อ
7. ทำงาน 5 วัน หยุด 2 วัน
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด