รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 22.11.2019 | Viewers 683
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Phuket
|
Education : การศึกษา |
High School Education มัธยมศึกษาตอนปลาย |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 35 years old อายุไม่เกิน 35 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
2 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Details
รายละเอียดงาน
1.To arrive at work on time in the uniform provided, ensuring a neat and tidy appearance,
according to the associate handbook.
2.To have a complete knowledge of the hotel product, including room types, rates, relative
features and facilities, food and beverage outlets, spa and fitness room .
3.Receive daily worksheets for Room Attendants and briefing from Housekeeper manager.
4. Director of Services acting as Rooms Coordinator in allocating the house every morning. The Briefing will include a clear understanding ofStaff location (which Room Attendants to which floor)Rooms to be covered (productivity required for the day) VIP arrivals or special requests (foam pillows, chemical free room- s etc.)Casual staff allocation and length of working time
Special rooms (pre-registered or room wait)
5.Read the Housekeeping logbook every day for any noted relevant to their areas of that
Needs their attention or response.
6. Supervisors and on-duty staff attend general housekeeping briefing to discuss about the
7. following points:
Occupancy levels- number of guests arriving, departing & stay-overs.
Number of VR, VC and VM rooms at the start of the day.
according to the associate handbook.
2.To have a complete knowledge of the hotel product, including room types, rates, relative
features and facilities, food and beverage outlets, spa and fitness room .
3.Receive daily worksheets for Room Attendants and briefing from Housekeeper manager.
4. Director of Services acting as Rooms Coordinator in allocating the house every morning. The Briefing will include a clear understanding ofStaff location (which Room Attendants to which floor)Rooms to be covered (productivity required for the day) VIP arrivals or special requests (foam pillows, chemical free room- s etc.)Casual staff allocation and length of working time
Special rooms (pre-registered or room wait)
5.Read the Housekeeping logbook every day for any noted relevant to their areas of that
Needs their attention or response.
6. Supervisors and on-duty staff attend general housekeeping briefing to discuss about the
7. following points:
Occupancy levels- number of guests arriving, departing & stay-overs.
Number of VR, VC and VM rooms at the start of the day.
Welfare
สวัสดิการ
1. เซอร์วิสชาร์จ 5,000 บาท
2. ค่าครองชีพ
3. ประกันสุขภาพประกันกลุ่ม
4. ยูนิฟอร์มพนักงานพร้อมซักรีด
5. รถรับ-ส่งพนักงาน
6. อาหารฟรี 2 มื้อ
7. ทำงาน 5 วัน หยุด 2 วัน
2. ค่าครองชีพ
3. ประกันสุขภาพประกันกลุ่ม
4. ยูนิฟอร์มพนักงานพร้อมซักรีด
5. รถรับ-ส่งพนักงาน
6. อาหารฟรี 2 มื้อ
7. ทำงาน 5 วัน หยุด 2 วัน
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |