×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 17.01.2020 | Viewers 1,239
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Phuket
ภูเก็ต

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
4 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Bachelor or Master degree in related discipline.
- 3 or more years in generalist HR role Previous management experience a plus.
- Pre-opening experience a plus.
- Thailand Employment Legislation and Human Resources Policy.
- Staffing - work & job analysis, recruitment & selection.
- Performance Management - include counseling, discipline & separation,
- Compensation, Benefits and Development.
- Resilience/Assertiveness
- Coaching/counseling skills
- Diplomacy - must be able to build up close, respected relationships with management team
- Patience, Open minded - dealing with cultural differences
- Well knowledge in HR Software like Eagle, AccPayroll, Tiger Soft etc.
- Ability to work a personal computer
- Thorough knowledge of Hotel operations
- Proven track record in hotel of similar standard in similar capacity within Asia/Pacific
- Good English Language and Thai Language skills
- Strong organizational skills
Job Details
รายละเอียดงาน
- Interviewing and hiring of Human Resource employee team members with the appropriate skills, as needed.
- Establishes and maintains contact with external recruitment sources.
- Attends job fairs and ensures documentation of outreach efforts in accordance with Human Resource Standard Operating Procedures.
- Networks with local organizations (e.g., Hotel Association and peers) to source candidates for current or future openings.
- Oversees/monitors candidate identification and selection process.
- Provides subject matter expertise to property managers regarding selection procedures.
- Partners with vendor partners to ensure effective advertisement efforts are being utilized for open positions in appropriate venues to attract a diverse candidate pool.
- Performs quality control on candidate identification/selection.
- Works with the unemployment services provider to respond to unemployment claims; reviews provider reports for accuracy and corrects errors.
- Prepares, audits and distributes unemployment claim activity reports to property management.
- Attends unemployment hearings and ensures property is properly represented.
- Ensures that department has the available resources on hand to administer employee.
- Supports a departmental orientation program for employees to receive the appropriate new hire training to successfully perform their job.
- Ensures employees are cross-trained to support successful daily operations.
- Uses all available on the job training tools for employees; supervise on-going training initiatives and conducts training, when appropriate.
- Ensures coordination and facilitation of new hire orientation program to generate a positive first impression for employees and emphasize the importance of guest service in company culture.
- Ensures attendance by all new hires and participation of the leadership team in training programs
- Collaborates with management team to ensure departmental orientation processes are in place and employees receive the appropriate new hire training to successfully perform their job.
- Assists with ensuring departmental orientation processes are in place and employees receive the appropriate new hire training to successfully perform their job.
- Helps ensure that regular, scheduled training plans are implemented and followed in all departments by randomly attending the training.
- Co-ordinate trainee and apprenticeship program, including monitoring of performance.
- Counsel talent member in career prospects, personal issues, job related issue, etc.
- Co-ordinate training programs including all documentation necessary for statutory board requirement.
- Maintain an accurate tracking system for training.
Welfare
สวัสดิการ
- Attractive Starting Salary (แพ็คเกจเริ่มต้นน่าสนใจ)
- Service Charge (เงินค่าบริการประจำเดือน)
- Social Security (สวัสดิการประกันสังคม)
- 5 Working days with 2 Days off (ทำงาน 5 วัน/พักผ่อนสัปดาห์ละ 2 วัน)
- Working hours - 10 hours including break 1 hour (ทำงานวันละ 10 ชั่วโมงรวมพัก 1 ชั่วโมง)
- PH & Annual leave (วันหยุดนักขัตฤกษ์และวันหยุดประจำปี)
- Staff Birthday Party (งานเลี้ยงวันเกิดพนักงาน)
- Training & Development (การฝึกอบรมพัฒนาตนเอง)
- Birthday - day off (วันหยุดพิเศษ)
- Staff transport allowance (ค่าเดินทาง)
- Yearly Staff party event (งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี)
- Funeral allowance (Parents and child) (ช่วยเหลืองานฌาปณกิจ)
- Group Insurance (ประกันภัยกลุ่ม)
- Talent member Rate Accommodation in Utopia Hotel
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด