รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 17.01.2020 | Viewers 1,134
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Phuket
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
5 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Minimum 5 years- experience in Front Office File Background
- Highly skilled in greeting visitors and directing them to the right person or department.
- Hands-on experience in giving information to visitors and answering their questions.
- Proven record of answering/forwarding calls and taking messages.
- Demonstrated ability to deal effectively with phone and email inquiries.
- Able to maintain an organized reception area.
- Performance Management - operation, discipline & delegation.
- Coaching/Motivating skills.
- Patience, Open minded.
- Well knowledge in PMS Software like Opera, Comanche, Fidelio etc.
- Proven track record in hotel of similar standard in similar capacity within Asia/Pacific.
- Good English Language and Thai Language skills.
- Highly skilled in greeting visitors and directing them to the right person or department.
- Hands-on experience in giving information to visitors and answering their questions.
- Proven record of answering/forwarding calls and taking messages.
- Demonstrated ability to deal effectively with phone and email inquiries.
- Able to maintain an organized reception area.
- Performance Management - operation, discipline & delegation.
- Coaching/Motivating skills.
- Patience, Open minded.
- Well knowledge in PMS Software like Opera, Comanche, Fidelio etc.
- Proven track record in hotel of similar standard in similar capacity within Asia/Pacific.
- Good English Language and Thai Language skills.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Perform all duties as the Front Office Manager/Guest Relations Manager.
- Have a full understanding of the night duties.
- Ensure all front Desk floats are counted daily and spot check once a month.
- Know all of Front Office job descriptions.
- Ensure productive and informative departmental meetings take place on a monthly basis.
- Ensure meeting with housekeeping take place quarterly.
- Conduct the Front Office Daily Brief and ensure Bellman is involved.
- To deputize in the absence of the Front Office Manager.
- Perform any reasonable request by upper management.
- Responsible for Profit and Loss critique and has a full understanding of the Profit and Loss statement.
- Strive to increase Guest Satisfaction, Talent member satisfaction, market share and financial results.
- Be involved and have an awareness of the formulation of the room- s budget. Ability to read and understand financial statements, payroll and budget.
- Have a full understanding of the night duties.
- Ensure all front Desk floats are counted daily and spot check once a month.
- Know all of Front Office job descriptions.
- Ensure productive and informative departmental meetings take place on a monthly basis.
- Ensure meeting with housekeeping take place quarterly.
- Conduct the Front Office Daily Brief and ensure Bellman is involved.
- To deputize in the absence of the Front Office Manager.
- Perform any reasonable request by upper management.
- Responsible for Profit and Loss critique and has a full understanding of the Profit and Loss statement.
- Strive to increase Guest Satisfaction, Talent member satisfaction, market share and financial results.
- Be involved and have an awareness of the formulation of the room- s budget. Ability to read and understand financial statements, payroll and budget.
Welfare
สวัสดิการ
- Attractive Starting Salary (แพ็คเกจเริ่มต้นน่าสนใจ)
- Service Charge (เงินค่าบริการประจำเดือน)
- Social Security (สวัสดิการประกันสังคม)
- 5 Working days with 2 Days off (ทำงาน 5 วัน/พักผ่อนสัปดาห์ละ 2 วัน)
- Working hours - 10 hours including break 1 hour (ทำงานวันละ 10 ชั่วโมงรวมพัก 1 ชั่วโมง)
- PH & Annual leave (วันหยุดนักขัตฤกษ์และวันหยุดประจำปี)
- Staff Birthday Party (งานเลี้ยงวันเกิดพนักงาน)
- Training & Development (การฝึกอบรมพัฒนาตนเอง)
- Birthday - day off (วันหยุดพิเศษ)
- Staff transport allowance (ค่าเดินทาง)
- Yearly Staff party event (งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี)
- Funeral allowance (Parents and child) (ช่วยเหลืองานฌาปณกิจ)
- Group Insurance (ประกันภัยกลุ่ม)
- Talent member Rate Accommodation in Utopia Hotel
- Service Charge (เงินค่าบริการประจำเดือน)
- Social Security (สวัสดิการประกันสังคม)
- 5 Working days with 2 Days off (ทำงาน 5 วัน/พักผ่อนสัปดาห์ละ 2 วัน)
- Working hours - 10 hours including break 1 hour (ทำงานวันละ 10 ชั่วโมงรวมพัก 1 ชั่วโมง)
- PH & Annual leave (วันหยุดนักขัตฤกษ์และวันหยุดประจำปี)
- Staff Birthday Party (งานเลี้ยงวันเกิดพนักงาน)
- Training & Development (การฝึกอบรมพัฒนาตนเอง)
- Birthday - day off (วันหยุดพิเศษ)
- Staff transport allowance (ค่าเดินทาง)
- Yearly Staff party event (งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี)
- Funeral allowance (Parents and child) (ช่วยเหลืองานฌาปณกิจ)
- Group Insurance (ประกันภัยกลุ่ม)
- Talent member Rate Accommodation in Utopia Hotel
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |