×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 22.11.2019 | Viewers 620
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Phuket
ภูเก็ต

Education :
การศึกษา
Vocational Certificate
ปวช
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
3 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 35 years old
อายุไม่เกิน 35 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Details
รายละเอียดงาน
1.Meet and greet all return guests and VIP guests of the hotel
2.Monitor remaining arrivals ensuring all requests are carried out wherever possible and all realistic expectations are met and ensure all reservations are honored.
3.Conduct nightly shift briefings/meeting- s and pass on all relevant information to the associates.
4.Ensure all issues pertaining to guest satisfaction are met and that follow up is completed on a timely basis.
5.Undertake computer assignments as requested.
6.Maintain standards & procedure manual for night audit.
7.Submit housekeeping and cleaning requests as required.
8.Regular inspections of all departments to ensure quality standards are maintained.
9.Develop and maintain a motivational working environment within the department.
10.Maintain positive relations with other departments.
11.Oversee the personal hygiene and grooming standards of department associates as outlined in the associate handbook.
12.Provide associate coaching & counseling, support and guidance as required.
13.Check remaining registration card updated by GSA to ensure accuracy, i.e. home address, passport details, credit card, rate, voucher, departure date has been signed and verified by guest.
14.Spot check GSA cash floats to ensure amount is correct as issued by the accounts department.
15.Reconcile and check GSA banking and audit to ensure all departments are balanced.
16.Ensure all night audit tasks are completed as outlined by the accounts department.
17.Reconcile and outlet banking and summary sheets in area of area supervisor.

18.Ensure yourself and associates are up to date with current facts of the hotel product, including room types, rates, relatives and facilities, food and beverage outlets, spa and health club.
19.Ensure computer - backups- are done at regular intervals with corresponding backup reports.
20.Keep updated with all policies and procedures of the hotel.
21.Maintain the hotel log daily.
22.Maintain courtesy call log daily.
23.Attend training sessions as required.

Welfare
สวัสดิการ
1. เซอร์วิสชาร์จ 5,000
2. ค่าครองชีพ
3. ประกันสุขภาพประกันกลุ่ม
4. ยูนิฟอร์มพนักงานพร้อมซักรีด
5. รถรับ-ส่งพนักงาน
6. อาหารฟรี 2 มื้อ
7. ทำงาน 5 วัน หยุด 2 วัน
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด