×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 07.02.2020 | Viewers 1,243
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Prachin Buri
ปราจีนบุรี

Education :
การศึกษา
No specific
ไม่จำกัดวุฒิ
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 50 years old
อายุไม่เกิน 50 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1. 2 years experience.
2. Age 30-45 years old.
3. Good personality.
4. Good English skill.
Job Details
รายละเอียดงาน
1. Holds daily briefing with employees in each shift and review occupancy forecast, reservations, special attention, complaints, problematic issues, and others as deem appropriate.
2. Inspects all employees appearance to ensure hair-do, uniforms, name badges, shoes and so forth are liked after and proper behavior is maintained.
3. Inspects outlet thoroughly to ensure that cleanliness of linen, operating equipments, fixtures and furniture- s and so forth are up to standard, table set ups and side board preparation are done properly and in good condition.
4. Ensures that all lightings and sound systems are well maintained.
5. Ensures that air conditioning are functional and turn on at least 1 hour before operation to ensure proper temperature is maintained to the comfort of guests.
6. Constantly monitors that guests are being attended and served according to standard set and attends to guests as needed.
7. Anticipates guests- complaints and take prompt corrective action.
8. Prepares log book on a daily basis and report to management at briefings and meetings accordingly.
9. Evaluates employees constantly and follow up on training requirements.
10. Ensures all operating supplies and equipments are adequate as per Par stock established.
11. Anticipates additional supplies and equipments for additional work load.
12. Makes recommendation of what to sell and menu changes as per suggestion from Chef and preferences of guests.
13. Constantly reviews average checks, number of guests and sales figure with employees in order to improve productivity and efficiency.
14. Be aware of clientele mix, seasonal periods and festivities and make recommendation to management for competitive analysis and budgeting purposes.
15. Coordinates with Chef and beverage department for any special promotion and ensure that employees are aware of it to ensure that up-selling is exercised.
16. Sets standard and procedure in equipment clearing, the use of linen,, handling equipment and the used of supplies to minimize breakage, damage, loss and waste.
Welfare
สวัสดิการ
Please call to HR Department 085 8351541
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
23.04.2024
Sales Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
02.04.2024
Purchasing Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
02.04.2024
นักศึกษาฝึกงานแผนกบัญชี
จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน N/A
register
26.03.2024
Room Division Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
26.03.2024
Reservation Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
26.03.2024
Executive Housekeeper
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
26.03.2024
2. Marketing Executive for on line marketing, images.
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
26.03.2024
Bartender (บาร์เทนเดอร์)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
26.03.2024
Front Office Manager (ผู้จัดการแผนกต้อนรับ)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
26.03.2024
นักศึกษาฝึกงานโรงแรม
จำนวน 4 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
26.03.2024
Laundry Supervisor (หัวหน้าแผนกซักรีด)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด