รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 04.12.2019 | Viewers 1,060
Salary : เงินเดือน |
20,001 - 25,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
5 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Age not exceed 40 years old, Thai citizen
- Proven 5 years' experience as a Front desk manager or supervisor
- Thorough knowledge of customer service, office management and basic bookkeeping procedures
- Proficiency in English (oral and written)
- Solid knowledge of MS Office, particularly Excel and Word
- Having knowledge background in Amadeus is a plus
- Excellent communication and people skills
- Good organizational and multitasking abilities
- Problem-solving skills
- Proven 5 years' experience as a Front desk manager or supervisor
- Thorough knowledge of customer service, office management and basic bookkeeping procedures
- Proficiency in English (oral and written)
- Solid knowledge of MS Office, particularly Excel and Word
- Having knowledge background in Amadeus is a plus
- Excellent communication and people skills
- Good organizational and multitasking abilities
- Problem-solving skills
Job Details
รายละเอียดงาน
- Ensure front desk is tidy and has all necessary stationery and material (e.g. pens, forms and informative leaflets)
- Train, supervise and support office staff, including receptionists, security guards and call center agents
- Schedule shifts
- Ensure timely and accurate customer service
- Handle complaints and specific customers requests
- Troubleshoot emergencies
- Ensure proper mail distribution
- Prepare and monitor office budget
- Keep updated records of office expenses and costs
- Ensure company- s policies and security requirements are met
- Train, supervise and support office staff, including receptionists, security guards and call center agents
- Schedule shifts
- Ensure timely and accurate customer service
- Handle complaints and specific customers requests
- Troubleshoot emergencies
- Ensure proper mail distribution
- Prepare and monitor office budget
- Keep updated records of office expenses and costs
- Ensure company- s policies and security requirements are met
Welfare
สวัสดิการ
- วันหยุด 6 วันต่อเดือน
- Service Charge
- Duty Meal
- ปรับเงินเดือนประจำปี
- เครื่องแบบและชุดยูนิฟอร์มพนักงาน
- กองทุนประกันสังคม / กองทุนเงินทดแทน
- เงินช่วยเหลือพนักงาน คลอดบุตร, งานสมรส, งานฌาปนกิจฯ
- เงินช่วยเหลือกรณีพนักงานเสียชีวิต หรือครอบครัวพนักงานเสียชีวิต
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี 6-15 วัน (ตามอายุงาน)
- กิจกรรมพนักงาน เช่น งานเลี้ยงวันเกิดประจำเดือน , งานเลี้ยงปีใหม่ฯ
- เงินบำเหน็จเกษียณอายุ
- สวัสดิการของเยี่ยมพนักงาน
- ฝึกอบรมพัฒนาความรู้
** หมายเหตุ: สวัสดิการเฉพาะพนักงานในธุรกิจโรงแรมและร้านอาหารเท่านั้น
- Service Charge
- Duty Meal
- ปรับเงินเดือนประจำปี
- เครื่องแบบและชุดยูนิฟอร์มพนักงาน
- กองทุนประกันสังคม / กองทุนเงินทดแทน
- เงินช่วยเหลือพนักงาน คลอดบุตร, งานสมรส, งานฌาปนกิจฯ
- เงินช่วยเหลือกรณีพนักงานเสียชีวิต หรือครอบครัวพนักงานเสียชีวิต
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี 6-15 วัน (ตามอายุงาน)
- กิจกรรมพนักงาน เช่น งานเลี้ยงวันเกิดประจำเดือน , งานเลี้ยงปีใหม่ฯ
- เงินบำเหน็จเกษียณอายุ
- สวัสดิการของเยี่ยมพนักงาน
- ฝึกอบรมพัฒนาความรู้
** หมายเหตุ: สวัสดิการเฉพาะพนักงานในธุรกิจโรงแรมและร้านอาหารเท่านั้น
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |