รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 07.01.2020 | Viewers 595
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Koh Phangan
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
5 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Male/Female
- Thai nationality
- Age 30-40 years old
- Bachelor- s degree in management or a related subject.
- 3-5 years of experience in managing food and beverage or similar role (experience in hotel business is a plus).
- Customer oriented approach.
- Excellent communication, interpersonal and leadership skills.
- Critical thinker and problem-solving skills.
- Leadership skills and positive behavior.
- Good organizational and time-management skills.
- Thai nationality
- Age 30-40 years old
- Bachelor- s degree in management or a related subject.
- 3-5 years of experience in managing food and beverage or similar role (experience in hotel business is a plus).
- Customer oriented approach.
- Excellent communication, interpersonal and leadership skills.
- Critical thinker and problem-solving skills.
- Leadership skills and positive behavior.
- Good organizational and time-management skills.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Plan, forecast and execute food and beverage orders.
- Process customer complaints patiently.
- Plan alternative recipes for customers with special dietary needs.
- Check food and beverage supplies and place orders when needed.
- Track and order shipments.
- Communicate and build strong relationships with vendors.
- Adhere to food, health and safety standards.
- Plan, hire, train, oversee and manage the members of staff.
- Oversee and supervise the welcoming of customers.
- Always strive towards an exceptional customer experience.
- Process customer complaints patiently.
- Plan alternative recipes for customers with special dietary needs.
- Check food and beverage supplies and place orders when needed.
- Track and order shipments.
- Communicate and build strong relationships with vendors.
- Adhere to food, health and safety standards.
- Plan, hire, train, oversee and manage the members of staff.
- Oversee and supervise the welcoming of customers.
- Always strive towards an exceptional customer experience.
Welfare
สวัสดิการ
- Service Charge
- Social Security
- Dormitory, food and Shuttle bus
- Uniform
- Other benefits
- Social Security
- Dormitory, food and Shuttle bus
- Uniform
- Other benefits
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |