รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 10.03.2020 | Viewers 1,757
Salary : เงินเดือน |
20,001 - 25,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
No specific ไม่จำกัดวุฒิ |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 35 years old อายุไม่เกิน 35 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
4 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
Yes รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
*Strong customer service skills
*Availability for weekend shifts
*Friendly, outgoing personality and enjoy social interaction
*Responding to clients request with a can-do attitude
*Cooperative manner with an optimistic attitude
*Ability to prioritize and work within a fast-paced environment
*Have an eye for detail and care for the area- s appearance and cleanliness
*Work as a cohesive team with all Platform- s staff members to ensure efficiency and effectiveness
*Maintain a professional appearance and behavior
*Demonstrate excellent communication skills
*Candidates must be at least 18 years or older to apply
*Availability for weekend shifts
*Friendly, outgoing personality and enjoy social interaction
*Responding to clients request with a can-do attitude
*Cooperative manner with an optimistic attitude
*Ability to prioritize and work within a fast-paced environment
*Have an eye for detail and care for the area- s appearance and cleanliness
*Work as a cohesive team with all Platform- s staff members to ensure efficiency and effectiveness
*Maintain a professional appearance and behavior
*Demonstrate excellent communication skills
*Candidates must be at least 18 years or older to apply
Job Details
รายละเอียดงาน
*Deliver first class customer service at all times
*Greet, assist and check in customers
*Respond to customer questions at thePLATFORM, per phone and email
*Handle studio membership database, register new clients, receive membership payments and maintain client base
*Ensure a clean and welcoming atmosphere at all times
*Guide customers with regards to the schedules, latest promotions, membership discounts and/or special events
*POS for refreshments bar and retail shop
*Handle orders of food/drinks
*Handle sell for retail shop
*Maintain product knowledge for all PLATFORM core activities and partners programs
*Have flexibility with schedule, having the ability to work weekends, holidays, morning or night shifts
*Greet, assist and check in customers
*Respond to customer questions at thePLATFORM, per phone and email
*Handle studio membership database, register new clients, receive membership payments and maintain client base
*Ensure a clean and welcoming atmosphere at all times
*Guide customers with regards to the schedules, latest promotions, membership discounts and/or special events
*POS for refreshments bar and retail shop
*Handle orders of food/drinks
*Handle sell for retail shop
*Maintain product knowledge for all PLATFORM core activities and partners programs
*Have flexibility with schedule, having the ability to work weekends, holidays, morning or night shifts
Welfare
สวัสดิการ
สวัสดิการ
* ประกันสังคม
* สวัสดิการตามกฎหมายกำหนด
* ตรวจสุขภาพประจำปี
* ประกันสุขภาพ
* วันหยุดวันคล้ายวันเกิด
* โบนัสขึ้นอยู่กับผลประกอบการ
* กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
* ปรับเงินเดือน (ขึ้นกับผลการปฏิบัติงาน)
* ประกันสังคม
* สวัสดิการตามกฎหมายกำหนด
* ตรวจสุขภาพประจำปี
* ประกันสุขภาพ
* วันหยุดวันคล้ายวันเกิด
* โบนัสขึ้นอยู่กับผลประกอบการ
* กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
* ปรับเงินเดือน (ขึ้นกับผลการปฏิบัติงาน)
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |