รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 03.01.2020 | Viewers 1,795
Salary : เงินเดือน |
15,001 - 20,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
No specific ไม่จำกัดวุฒิ |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
0 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
Yes รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
Yes ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Fluent in English.
- Highly organized, able to multitask, prioritize and work under pressure.
- Service mind.
-Significant work experience managing guest service tasks, in a hotel/reception preferably.
- Highly organized, able to multitask, prioritize and work under pressure.
- Service mind.
-Significant work experience managing guest service tasks, in a hotel/reception preferably.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Greet hotel guests, answer their inquiries and/or concerns and Maintain front desk in order.
- Operate computer programs and phone system.
- Maintain guest records and book reservations.
- Conclude basic cashier and bookkeeping responsibilities.
- Contact staff necessary to solve problems if challenges arise, guarantying guest comfort.
- Operate computer programs and phone system.
- Maintain guest records and book reservations.
- Conclude basic cashier and bookkeeping responsibilities.
- Contact staff necessary to solve problems if challenges arise, guarantying guest comfort.
Welfare
สวัสดิการ
- เบี้ยขยัน
- ประกันสังคม
- อาหารฟรี 1 มื้อ
- ยูนิฟอร์ม
- วันหยุดประจำสัปดาห์
- ส่วนลดค่าอาหารพนักงาน
- เงินอุดหนุนอื่นๆตามกฎของบริษัท
- หยุดพักร้อน
- ประกันสังคม
- อาหารฟรี 1 มื้อ
- ยูนิฟอร์ม
- วันหยุดประจำสัปดาห์
- ส่วนลดค่าอาหารพนักงาน
- เงินอุดหนุนอื่นๆตามกฎของบริษัท
- หยุดพักร้อน
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |