รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 06.02.2020 | Viewers 1,022
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
2 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Experience at least 2 years
- Able to communicate well in English
- Service mind
- Knowledge in hotel operations
- Able to communicate well in English
- Service mind
- Knowledge in hotel operations
Job Details
รายละเอียดงาน
Oversee Operator department, coordinate installation and maintenance of new and existing telecommunications equipment to maintain a standards of telephone service. It is the responsibilities to train, motivate and manage the operator team. A high level of responsibility for Guest Response rests on this individual because of the impact that operator has on the service index and the ultimate effect on the overall guest satisfaction and intent to return. Operator Supervisor will ensure that each associate has sufficient resources to perform his or her job well and constantly seek to improve the methods to meet the guests- needs.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |