รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 20.03.2020 | Viewers 1,541
Salary : เงินเดือน |
25,001 - 30,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
2 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
This position is required to work at the head office of UNICORN Hospitality, the management company of Casa 17 Hotel
Job Details
รายละเอียดงาน
Responds to oversee online sales and communications from guests, travel agents, and referral networks concerning reservations arriving by mail, telephone, telex, cable, fax, or through a central reservation system. Creates and maintains reservation records-usually by date of arrival and alphabetical listing prepares letters of confirmation and promptly processes any cancellations and modifications.
Additional duties may include preparing the list of expected arrivals for the front office, assisting in preregistration activities when appropriate, and processing advance reservation deposits.
- Actively involved in planning initiatives to grow online and direct segment to all hotels.
- Daily management of hotel online presence on various OTAs, website and GDS
- To maintain accuracy, parity and daily update of information, room rate, inventory and other content in PMS, Channel manager tool and GDS.
- To monitor customer feedback online and to coordinate response with hotels whenever required.
Additional duties may include preparing the list of expected arrivals for the front office, assisting in preregistration activities when appropriate, and processing advance reservation deposits.
- Actively involved in planning initiatives to grow online and direct segment to all hotels.
- Daily management of hotel online presence on various OTAs, website and GDS
- To maintain accuracy, parity and daily update of information, room rate, inventory and other content in PMS, Channel manager tool and GDS.
- To monitor customer feedback online and to coordinate response with hotels whenever required.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |