รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 11.02.2020 | Viewers 809
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Chon Buri
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
2 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1. At least Bachelor degree in any discipline
2. Minimum of 5 years in secretarial or administrative experience
3. Computer literate and ability to use other office equipments
4. Have good English communication skills both in written and spoken
5. Well-organized, detail-oriented and posses pleasant personality with excellent communication and interpersonal skills
2. Minimum of 5 years in secretarial or administrative experience
3. Computer literate and ability to use other office equipments
4. Have good English communication skills both in written and spoken
5. Well-organized, detail-oriented and posses pleasant personality with excellent communication and interpersonal skills
Job Details
รายละเอียดงาน
- Provide administrative support
- File and retrieve corporate documents, records, and reports
- Handle presentation, communication and typing
- Greet visitors and determine whether they should be given access to specific individuals
- Maintain calendar and handle schedule appointments
- Make meeting arrangements, prepare agendas and record minutes of the meeting
- Receive, screen and distribute correspondence and reports, handle some personal matters and forward appropriate materials
- Research and gather data and compile various reports as assign
- Coordinate and liaise travel arrangements
- Conduct, support and follow up assignments or projects as assigned
- Read and analyze incoming memos, submissions, and reports to determine their significance and plan their distribution
- File and retrieve corporate documents, records, and reports
- Handle presentation, communication and typing
- Greet visitors and determine whether they should be given access to specific individuals
- Maintain calendar and handle schedule appointments
- Make meeting arrangements, prepare agendas and record minutes of the meeting
- Receive, screen and distribute correspondence and reports, handle some personal matters and forward appropriate materials
- Research and gather data and compile various reports as assign
- Coordinate and liaise travel arrangements
- Conduct, support and follow up assignments or projects as assigned
- Read and analyze incoming memos, submissions, and reports to determine their significance and plan their distribution
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
19.04.2024 |
Food and Beverage Manager (ผู้จัดการแผนกอาหารและเครื่องดื่ม) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
19.04.2024 |
Guest Relation Officer (GRO) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
19.04.2024 |
Cold Kitchen Chef de Partie จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
19.04.2024 |
Human Resource Manager (ผู้จัดการแผนกทรัพยากรบุคคล) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
19.04.2024 |
Therapist (พนักงานนวด) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
19.04.2024 |
All Department จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
19.04.2024 |
Bartender (บาร์เทนเดอร์) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
19.04.2024 |
BellBoy (พนักงานยกกระเป๋า) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |