รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 15.01.2020 | Viewers 1,094
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
8 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
Yes รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- At least 8-10 years of working experiences in hotel business.
- At least Bachelor degree.
- Strong managerial and leadership skills and strong result oriented.
- Strong in inter-personality skill.
- Proficiency in English communication.
- At least Bachelor degree.
- Strong managerial and leadership skills and strong result oriented.
- Strong in inter-personality skill.
- Proficiency in English communication.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Responsible for all aspects of operations at the hotel, to day-to-day staff management and guests.
- Provide leadership and strategic planning to all departments in support of our service culture, maximized operations and guest satisfaction.
- Work Very closely with the hotel owners and other stake holders.
- Responsible for managing the Hotels management team (HOD's) and overall hotel targets to deliver an excellent Guest experience. managed between profitability and guest satisfaction measures.
- Provide leadership and strategic planning to all departments in support of our service culture, maximized operations and guest satisfaction.
- Work Very closely with the hotel owners and other stake holders.
- Responsible for managing the Hotels management team (HOD's) and overall hotel targets to deliver an excellent Guest experience. managed between profitability and guest satisfaction measures.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |