×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 29.10.2020 | Viewers 4,013
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตห้วยขวาง]

Education :
การศึกษา
No specific
ไม่จำกัดวุฒิ
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
10 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 50 years old
อายุไม่เกิน 50 ปี
Unit :
จำนวนรับ
2 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Qualification
- Thai Nationality only, Male or Female. Age is between 38 - 45 years old.
- Bachelor's degree or higher.
- Previous experience 8 years minimum in Hotel Operation and in senior leadership role or department head level.
- Extensive hotel operations experience required.
- Strong in leadership and problem-solving abilities.
- Computer literate, internet, and hotel management system required.
- Able to communicate in English.
- Good communication & interpersonal skills with a teamwork attitude.
- Able to travel to work in various new B2 hotels are located in a different region of Thailand (BKK, Surin, Phuket)

Apply for this position, please send your resume to E-mail: [email protected]
Job Details
รายละเอียดงาน
Job Description and Duties

Hotel Manager is responsible for all aspects of operations at the hotel include day-to-day staff management and guests, strongly focused on boutique and budget hotel management. Provide leadership and operational skills to maximize profits and excellent guest experience. Oversee the operations function of the hotel including reception, housekeeping, reservations, human resources, property maintenance, and accounting according to B2 Hotel standard, policies and procedures.

Summary of Responsibilities
GENERAL
Planning and organizing accommodation and hotel services.
Recruiting, training, monitoring and planning monthly work rosters for staff.
Plan, control and supervise all operational departments and property maintenance.
Operate and monitor all aspects of hotel operations using a hotel property management system, Humana Resonances Management, Purchasing Management System.
Ensure all hotel operation and administration meet B2 Hotel standards, policies and procedures.
Be accountable and ensure revenue, profit and guest satisfaction are met and exceeded.
Ensure all decisions are made in the best interest of the hotels and management.
Planning, recruiting, conduct training and create developing plans for hotel team members.
Handling regular briefings and meetings with all hotel team members.
Ensure the property is welled maintenance hotel and repair, to be in good condition and appearance at all times Including implement property maintenance Plan
Prepare daily, weekly, monthly and annual reports for executive management and headquarter.
Summarize the results of operations for executive management.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด