×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 31.01.2023 | Viewers 2,173
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตปทุมวัน]

Education :
การศึกษา
No specific
ไม่จำกัดวุฒิ
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Female
หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Basic spoken English
- Fluent in local language (written and spoken) if a local
- Massage (any type) certificate
- Anatomy certificate
- Facial certificate or a minimum of 18 months on-job experience with delivering facials to international guests. Note that the ability to perform facials is the key difference between a Spa Therapist and a Massage Therapist.
- Able to work under pressure
- Positive attitude, be well disciplined, show enthusiasm for job
- Show attention to detail
- Shows use of initiative - very action oriented.
- Comfortable in Western/Asian and Marriott cultures.
- Good knowledge of Marriott International Policies and Procedures, standards of operation, brand standards, philosophies, initiatives, systems and productivity requirements.
- Retail sales experience is well considered.
Job Details
รายละเอียดงาน
1.To organize and perform all spa treatments in rooms stocked and set up to Quan Spa standards detailed in the Departmental Operations Manual.
2.To perform facials, massage, body, hand and foot treatments.
3.To actively sell retail products to guests.
4.To provide service promptly, courteously and accurately.
5.To request, collect stock and supplies in accordance with minimum stock levels.
6.To study evaluate and operations and procedures and suggest improvements to the Manager.
7.To ensure the cleanliness and hygiene of the section and work unit.
8.To ensure all equipment is well maintained and in safe condition.
9.To escalate all guest complaints these to the Spa Director.
10.To assist in providing departmental orientation to newly recruited staff.
11.To complete written prescriptions for guests whenever applicable.
12.To log all product recommendations.
13.To report lost and found items and submit guest incident reports to the Manager.
14.Establish good rapport with guests to encourage repeat visits.
15.To report for duty punctually wearing the correct uniform and name badge at all times.
16.To maintain high degree of personal hygiene.
17.Spa therapist will carry responsibilities of Spa attendant as well.
Welfare
สวัสดิการ
- 5 working day per week
- Training & Development
- Vacation and Public Holiday
- Social Security
- Group Insurance
- Dental Allowance
- Provident Fund
- Uniform
- Meal
- Car Park
- Discount : Food & Beverage , Accommodation
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด