รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 23.06.2020 | Viewers 1,392
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 30 years old อายุไม่เกิน 30 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Male/Female
- At least 2 years of experience
- University graduate, equivalent education
- Fluent in Thai and English
- At least 2 years of experience
- University graduate, equivalent education
- Fluent in Thai and English
Job Details
รายละเอียดงาน
1. Practice dynamic pricing and yield management on a daily basis according to the direction.
2. Communicate effectively all rate adjustments and changes according to the direction.
3. Cooperatively monitor for close-outs and stop sells communicating with reservations for action.
4. Ensure rooms, rates, packages and availability are loaded and accurate according to the direction.
5. Monitor reservations made to ensure selling rates match with OTA rates.
6. Monitor and track the competitors rates and report any threats or opportunities, including any other
indicators related to the market and the competition.
7. Maintain good relationship with key persons of the main OTA partners and understand their model, product,
markets and be an expert for all the accounts.
8. Monitor and manage the brand- s social media pages according to the direction.
9. Constant review and update brand presence and content according to the direction.
10. Works as a key team member with the sales & marketing team.
2. Communicate effectively all rate adjustments and changes according to the direction.
3. Cooperatively monitor for close-outs and stop sells communicating with reservations for action.
4. Ensure rooms, rates, packages and availability are loaded and accurate according to the direction.
5. Monitor reservations made to ensure selling rates match with OTA rates.
6. Monitor and track the competitors rates and report any threats or opportunities, including any other
indicators related to the market and the competition.
7. Maintain good relationship with key persons of the main OTA partners and understand their model, product,
markets and be an expert for all the accounts.
8. Monitor and manage the brand- s social media pages according to the direction.
9. Constant review and update brand presence and content according to the direction.
10. Works as a key team member with the sales & marketing team.
Welfare
สวัสดิการ
Please submit your application, resume, and related documents to [email protected]
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
25.04.2024 |
Digital Marketing Executive จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
25.04.2024 |
Resort Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
25.04.2024 |
Assistant HR Manager/ HR Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |