รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 04.03.2020 | Viewers 997
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 35 years old อายุไม่เกิน 35 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
Yes รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Japanese, age not over 35 years old
- Previous experience of managing people and developing people
- Excellent leadership, interpersonal and communication skills
- Flexibility to respond to a variety of work situations
- Previous experience of managing people and developing people
- Excellent leadership, interpersonal and communication skills
- Flexibility to respond to a variety of work situations
Job Details
รายละเอียดงาน
Responsible for ensuring the standard whilst maintaining a high standard of customer service within the guest services Department and Front Office overall. S/He has a supervisory role over all the guest service associates within the hotel and a liaison role with other departments, to ensure all guest expectations are being met.
Welfare
สวัสดิการ
TBA
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |