×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 17.02.2020 | Viewers 685
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Pai
ปาย

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 35 years old
อายุไม่เกิน 35 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
Yes
รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Male/Female
- 0-1 Year of experience
- 22-35 Year of age
- Able to Work in Pai, Maehongson
- Fluent in English and Thai, other languages would be beneficial
Job Details
รายละเอียดงาน
- All operational responsibilities hereinafter should be focused on Chinese guests in particular, however, the same applies for non-Chinese guests.
- Responds to all guest complaints/issues/requirements via email or phone and assists guests by answering questions about the resort, local attractions and events by providing recommendations and directions.
- Anticipate guest needs and handle guest inquiries in a helpful and attentive manner.
- Possesses complete knowledge of the hotel product, including room types, rates, relative features and facilities, food and beverage outlets and promotions, spa and other BuriRasa properties.
- Oversee the service and attitude with which our guest service is being delivered and ensures it meets the highest standard of Hotel at all times.
- Takes personal responsibility for ensuring all issues pertaining to guest satisfaction are met and exceeded and that follow up is completed on a timely basis.
- Is proactive and innovative, suggesting alternatives that meet guest needs in enjoying their Hotel experience.
- Develops a close and harmonious working relationship with all hotel departments.
- Investigates and reports reasons for guest complaints/incidents to Asst. Guest Relations Manager
- Helps to update and maintain an accurate guest database.
- Maintains the daily comment log/glitch report.
- Issues follow-up letters to all Chinese guests of Hotel as and when required
- Replies to online reviews (Chinese language only)
- Assist in agent inspections as and when required
- Checks rooms prior to guest check in
- Executes any additional requests as and when required.
Welfare
สวัสดิการ
Please submit your resume and related documents to [email protected]
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
24.04.2024
Digital Marketing Executive
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
24.04.2024
Resort Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
24.04.2024
Assistant HR Manager/ HR Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด