×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 15.06.2020 | Viewers 1,284
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Pai
ปาย

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 35 years old
อายุไม่เกิน 35 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
Yes
รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Male/Female
- 22-35 Year of age
- 0-1 Year of experience
- Fluent in English, Thai and good command in Chinese
- Able to work in Pai, Maehongson
Job Details
รายละเอียดงาน
- All operational responsibilities hereinafter should be focused on Chinese guests in particular, however, the same applies for non-Chinese guests.
- Attend the morning briefing before each duty shift.
- Read the communication log book before each duty shift.
- Ensures his / hers appearance, personal hygiene and uniform are to the hotel standard.
- Enforce hotel- s Principals of Hospitality and exceptional guest satisfaction at all times.
- To report the reasons for guest complaints, incidents to the Front Office Manager / Guest Services supervisor.
- Provides cover when the front office team are absence or sick.
- Creating a harmonious environment amongst all staff / guests within the hotel.
- To ensure any guest requests are properly attended to by the respected departments and follow up.
- Ensure all requests by the guests are auctioned i.e. Wake up calls, Booking Taxi services, Hire rental, breakfast box, extra beds, etc.
- Check daily transfers and log, check all room keys.
- Prepare guest arrival registration card, welcome, departure and billing information letters and send to respected departments.
- Check the guest in and out as per hotel SOP standard procedure ensuring exceptional guest satisfaction at all times.
- Ensure all money is correct, house fund.
- Try to achieve all targets that are set by the hotel management. Walk in, Guest Comments, tours etc.
- Liaise with the Housekeeping team concerning the VC & VD rooms.
- Follows policy regarding lost and found and reports and any security concerns to the Supervisor.
- Notify Supervisor when any quantity of front office stock is running low.
- Is fully conversant with all health and safety, fires and emergency procedures.
- All telephone conversations are to be dealt in a professional and courteous manor ensuring exceptional guest satisfaction.
- Ensure you are up to date with the hotel computer system and money procedure system.
Welfare
สวัสดิการ
Please submit your CV and related documents to [email protected]
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
24.04.2024
Digital Marketing Executive
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
24.04.2024
Resort Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
24.04.2024
Assistant HR Manager/ HR Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด