×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 20.02.2020 | Viewers 727
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตจตุจักร]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 50 years old
อายุไม่เกิน 50 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Details
รายละเอียดงาน
- To perform any other duties, set by hotel policies, management or his/her direct supervisor, which are not included here.
- Banquet Manager in supervising of the basic day-to-day operations of the Banquet Department.
- Supervising banquet staff in planning and executing banquet functions, promotions and other special event - - - - Follow up training programme, trains banquet staff continuously and attend training as assigned.
- Supervises the banquet staff to perform all work in accordance with established Banquet policies and procedures.
- To ensure the accurate and useful information are transmitted to all concerned.
- To check the daily function preparation, laying of tables, cleanliness of chinaware, cutlery and glasses.
- Periodically check equipment, function rooms to maintain good conditions and ensure that it is always ready to be used.
- Accept guest complaints, be a good listener, solve such complaints in the most diplomatic manner and report to the management.
- Must know the banquet equipment available in the hotel as well as AV equipments.
- In charge of Convention and Exhibition work, and coordinate with Sales Dept. and the others.
- Attend daily BQ. operation briefing and weekly E.O. meeting.
- Ensure safety standards and professional appearances are maintained.
- Liaise with other Departments. to ensure that BQ. operations smoothly.
- Create interior design for theme decoration with artist staff and carpenter.
- Ensure the cleanliness of the storeroom.
- Schedule the roster for staff according to the function.
- Ensure the good conditions of Banquet vehicle.
- Ensure that no obstructing object has blocked the fire exit area.
- In charge of all BQ. operations duties in the absence of the Banquet Manager.
- Control parking coupon for each function.
- To perform all assigned duties, in an efficient and technically correct manner, follow the management policy, house rules and regulations, orders of supervisors, adhere to procedures of the training manual and achieving a high standard leading to total guest satisfaction.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด