รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 15.07.2020 | Viewers 838
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
5 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Profile and Qualifications:
1. Strong in Thai and English communication
2. Hotel and Food & Beverage experience
3. Strong organization skills, problem-solving skills, analytical skills, negotiation skills
4. Strong communication skills (verbal, listening, writing)
5. This is not an administrational job; the candidate has to be hands on driven and have leader qualifications
1. Strong in Thai and English communication
2. Hotel and Food & Beverage experience
3. Strong organization skills, problem-solving skills, analytical skills, negotiation skills
4. Strong communication skills (verbal, listening, writing)
5. This is not an administrational job; the candidate has to be hands on driven and have leader qualifications
Job Details
รายละเอียดงาน
Duties and Responsibilities:
1. Lead the team members in the development and implementation of Keller Restaurant service standards.
2. Work closely with chef- s and shares any information- s related to any events or fire life health and safety issues which may have any impact on Keller restaurant operations.
3. Demonstrate and communicates key drivers of guest satisfaction for ensures core elements of the service strategy are in place.
4. Be highly visible and interfaces with customers on a regular basis to obtain feedback on quality of product, and service levels.
5. Establish with Chef a relationship and builds guest loyalty through proactive communication and involvement in key decisions after approval of Chef Partner
1. Lead the team members in the development and implementation of Keller Restaurant service standards.
2. Work closely with chef- s and shares any information- s related to any events or fire life health and safety issues which may have any impact on Keller restaurant operations.
3. Demonstrate and communicates key drivers of guest satisfaction for ensures core elements of the service strategy are in place.
4. Be highly visible and interfaces with customers on a regular basis to obtain feedback on quality of product, and service levels.
5. Establish with Chef a relationship and builds guest loyalty through proactive communication and involvement in key decisions after approval of Chef Partner
Welfare
สวัสดิการ
Welfare:
1. Working 5 days per week, Public Holiday and Vacations
2. Social Security, Life and Medical Insurance, Provident Fund.
3. Other benefit following company's policy
1. Working 5 days per week, Public Holiday and Vacations
2. Social Security, Life and Medical Insurance, Provident Fund.
3. Other benefit following company's policy
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
04.04.2024 |
Waitress (Keller Bangkok) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
04.04.2024 |
Chef de Partie ร้าน Kavee จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
04.04.2024 |
Waiter / Waitress (Kavee) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
04.04.2024 |
Waiter / Waitress (Sushi Saryu) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
04.04.2024 |
Chef De Partie - Hot Kitchen จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
04.04.2024 |
Chef De Partie - Cold Kitchen จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
04.04.2024 |
Chef De Partie - Pastry จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
04.04.2024 |
Waiter / Waitress จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
04.04.2024 |
Steward (พนักงานล้างจาน) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |