×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 16.07.2020 | Viewers 1,198
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตราชเทวี]

Education :
การศึกษา
Higher Vocational Certificate
ปวส
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
0 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
Yes
ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1. Diploma or Bachelor- s in Hospitality or related subjects preferred
2. At least 3 years front office experience required in supervisory position in the hospitality industry
3. Knowledge in the front office in the hospitality industry
4. Excellent spoken and written in English
5. Well versed in use of computers such as word, excel and Property Management System
6. Supervisory experience or strong leadership qualities
7. OTAs knowledge is an advantage
Job Details
รายละเอียดงาน
1. Ensure Outstanding customer care at all times.
2. Maintains a friendly, cheerful and courteous demeanor at all times.
3. Responds to telephone and in-person inquiries regarding reservations, hotel information and guest concerns.
4. Supervise daily shift process ensuring all team members adhere to standard operating procedures.
5. Uses suggestive selling techniques to sell room nights, increase occupancy and revenue.
6. Resolve customer issues, complaints, problems in a quick, efficient manner to maintain a high level of customer satisfaction and quality service.
7. Allocate rooms to expected arrivals after checking the guest- s preferences and special requests.
8. Cross Check all billing instructions are correctly updated
9. Supervise the operations of the front desk to ensure an optimal level of service and hospitality is provided to the guests
10. Ensures safety by following guest check in and security procedures and reporting suspicious activity to security, manager.
11. As a supervisor you will be a role model, sharing your expertise and continually inspiring the front office team.
12. Ensure Front office log book and hotel log book is always updated and actioned upon.
13. Participate in hotel committees and task force assignments.
Welfare
สวัสดิการ
1. ประกันสังคม
2. ค่าตอบแทนพิเศษ
3. เครื่องแบบพนักงาน
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด