×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 23.07.2020 | Viewers 1,295
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตวัฒนา]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- At least 5 years background experience in international hotel
- Strong communication, service and leadership skills.
- Strong management skills
- Effective decision making and problem solving skills.
- Be able to work under pressure.
- Open-minded and flexible with a can- do attitude.
- Good command in English both speaking and writing.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Oversee front office and housekeeping operations during assigned shift including:
- Daily check in and check out
- Provide excellent customer service per the standards of the Company, and assist in situations to ensure customer satisfaction
- Maintenance of guest information in PMS
- Handling Guests Feedback

- Supervise cashiering system and activities during shift including:
- Cash handling and banking procedure
- Dealing with irregular payments
- Instructing Front Office Agents in credit policies and facilities
- Instructing Front Office Agents in cash security procedures

- Work with housekeeping supervisors to ensure equipment, linen and cleaning requirements are kept up to standard.

- Conducts inspection on a regular basis of all guest accommodation and public area

- Conduct on-the-job training in accordance with the departmental standards and policies and procedures and maintain a record of progress.

- Provide probationary / formal performance appraisal feedback in line with company guidelines. Coach, counsel and discipline staff in breach of hotel policies and departmental procedures, providing constructive feedback to enhance performance

- Exercise care on occupational, health, safety legislation, policies and procedures

- Be familiar with property safety, first aid and fire and emergency procedures and operate equipment safely and sensibly

- Build loyalty from guests by exceeding expectations of guests

- Prepare reports, handle special projects and assignments as required
Welfare
สวัสดิการ
- SVC
- Meal Allowance
- Public Holiday 16 days
- Vacation
- Group Insurance
- Provident Fund
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด