รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 22.09.2020 | Viewers 1,344
Salary : เงินเดือน |
60,001 - 70,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
5 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 50 years old อายุไม่เกิน 50 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1. At least Bachelor degree in any field.
2. F&B and Banqueting Background are preferable.
3. Strong organization skills, problem-solving skills, analytical skills, negotiation skills.
4. Strong communication skills (verbal, listening, writing)
5. Effective influence skills, decision-making skills and strong leadership skills
6. Strong in driving results and people management and development
2. F&B and Banqueting Background are preferable.
3. Strong organization skills, problem-solving skills, analytical skills, negotiation skills.
4. Strong communication skills (verbal, listening, writing)
5. Effective influence skills, decision-making skills and strong leadership skills
6. Strong in driving results and people management and development
Job Details
รายละเอียดงาน
- Total employee around 20 staff to take care
- Lead the department heads and supervisors team members in the development and
implementation strategies.
- Demonstrate and communicates key drivers of guest satisfaction for the brand target
customer; ensures core elements of the service strategy are in place to produce the desired
results
- Be highly visible and interfaces with customers on a regular basis to obtain feedback on
quality of product, service levels and overall satisfaction.
F&B and banqueting background are preferable.
- Lead the department heads and supervisors team members in the development and
implementation strategies.
- Demonstrate and communicates key drivers of guest satisfaction for the brand target
customer; ensures core elements of the service strategy are in place to produce the desired
results
- Be highly visible and interfaces with customers on a regular basis to obtain feedback on
quality of product, service levels and overall satisfaction.
F&B and banqueting background are preferable.
Welfare
สวัสดิการ
*Work at private resort (Soi Sathorn 1)
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
23.04.2024 |
Assistant Housekeeping Manager (ผู้ช่วยผู้จัดการแผนกแม่บ้าน) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Florist Attendant จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Reservation Officer จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Security Staff (พนักงานรักษาความปลอดภัย) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
19.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงานทุกแผนก จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
19.04.2024 |
Guest Service Agent (GSA) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
19.04.2024 |
Concierge Officer จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
19.04.2024 |
Bellman จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |