×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 25.01.2021 | Viewers 1,704
Salary :
เงินเดือน
20,001 - 25,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตปทุมวัน]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Male or Female
- At least 1 year experience in sales.
- A Bachelor Degree or Diploma in hospitality management or related fields is required and a previous experience in
Hotel / Travel industry experience would be an advantage.
- Familiarity with office procedures and basic accounting principles.
- Good command of speaking, reading and writing in English.
- Computer Skills: Microsoft Word, Microsoft Excel and Social Media i.e IG, Facebook, LINE, WhatApp and etc.
- Knowledge of Marketing for hotel website.

=========================
Salary Ranging THB 22,000 - THB 27,000
=========================
Job Details
รายละเอียดงาน
- To answer inquiries of room rates, outlets and room locations.
- To handle online marketing.
- To handle promotion package plan.
- To handle with hotel website.
- To respond all guests reservation requests and accurate guest service at all times.
- To handle with the walk in guest, Agent and all online channels like hotel wesite, Booking.com, Agoda, Expedia and etc.
- To answers telephone calls, conveys messages, and monitors the flow of e-mail.
- Co-ordinate with the channel manager or software vendors for any availability, rate or booking.
- Receive contracts detailing room allotments and creates allotments on the hotel management system.
- Update No-shows and cancellations on all OTA's to avoid and unwanted commissions.
- Knows the selling status, rates, and benefits of all packages plans.
- Processes cancellations and modifications and promptly relays this information to the front desk.
- Understands the hotel's policy on guaranteed reservations, non refundable and no-shows.
- Communicates reservation information with the front desk.
- To help develop room revenue and occupancy forecasts.
- To assist with front office duties when required.

=========================
Salary Ranging THB 22,000 - THB 27,000
=========================

Please send your resume in English and your expected salary to email address, " [email protected] ",
for an interview.
Contact no. 02-251 1898
Welfare
สวัสดิการ
+ commission
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด