×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 11.01.2021 | Viewers 791
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [สุขุมวิท]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
10 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
What we need from you
-Bachelor- s degree / higher education qualification / equivalent in Accounting and Finance
-4-8 years- experience in hotel accounting or audit with at least one year in an Assistant Controller or similar supervisory role, or an quivalent combination of education and work-related experience
-Knowledge of accounting management duties e.g. negotiating hotel space and tenant leases; processing payroll; performing asset management duties; providing business projections, displacement analysis, preparing government reports, filing tax returns etc
-Professional accounting or finance designation or certification preferred.
-Must speak local language(s). Other languages preferred
Job Details
รายละเอียดงาน
People
-Manage everyday activities, plan and assign work ensuring you always have the right staffing numbers
-Develop your team and improve their performance through coaching and feedback, and create performance and development goals - recognise good performance
-Train your team to make sure they deliver with compliance, to our standards and have the tools they need to work efficiently
-Recommend or initiate any HR elated actions where needed
-Direct the team on how decision-making impacts profits
-Drive a great working environment for teams to thrive

Financial
-Use financial analysis, data trends and market information to anticipate needs, identify operating/financial issues, and recommend actions to maximise financial return
-Create the annual operating budget for the property and provide analytical support during budget reviews to identify cost saving and productivity opportunities for department heads
-Ensure all accounts are reconciled on a monthly basis and oversee the process of credit extension and collection of overdue accounts
-Review rates and recommend rate strategy to the General Manager; participate in sales strategy meetings
-Manage accounts payable to balance cash flow and reputation with suppliers

Responsible Business
-Implement and maintain acceptable accounting practices as required by company policy and procedures
-Ensure financial control procedures and systems are ethical and legal
-Participate in local recognised professional and industry organisations
-Manage hotel contracts (example: vendor leases and/or service contracts)
-Other ad-hoc duties - unexpected moments when we have to pull together to get a task done
-Analyse ROI for capital projects prior to committing funds and, upon completion, determine if anticipated results were achieved
-Maximise cash flow performance of the hotel through controls on inventory (avoid excessive supply), credit and collection, disbursements, deposits and remittances

Guest Experience
-Help guests - you- ll be happy to help if someone needs assistance with a request or complaint
-Ensure accounting practices, support the guest experience through payment options (e.g. credit card systems, room charges), inventory controls and financial dispute resolution
Welfare
สวัสดิการ
- อาหารพนักงาน
- ชุดพนักงาน
- ค่าบริการ (Service Charge)
- ประกันสังคม / ประกันชีวิตกลุ่ม
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- หยุด 2 วันต่อสัปดาห์
- ทำงานวันละ 9 ชั่วโมง (รวมเวลาพัก 1 ชั่วโมง)
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ 17 วันต่อปี
- ส่วนลดค่าห้องพักในเครือโรงแรม IHG
- กิจกรรมพนักงานและการฝึกอบรม
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
25.04.2024
Duty Manager (Guest Service Leader)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000
register
25.04.2024
Reservation Officer
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
25.04.2024
Guest Service Agent (GSA)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
Trainee in Kitchen
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
Trainee in Food and Beverage
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
25.04.2024
Trainee in Front Office
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
05.04.2024
Reservation Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
03.04.2024
Public Area Attendant (พนักงานทำความสะอาด)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
03.04.2024
Housekeeping Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
03.04.2024
Housekeeping Manager (ผู้จัดการแผนกแม่บ้าน)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000
register
03.04.2024
IT Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000
register
03.04.2024
Room Attendant (พนักงานทำความสะอาดห้องพัก)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
03.04.2024
Guest Service Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
03.04.2024
Guest Service Agent (Chinese Speaking)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด