×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 25.11.2022 | Viewers 4,430
Salary :
เงินเดือน
40,001 - 50,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตปทุมวัน]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
To be able to communicate English well. สามารถสื่อสารภาษาอังกฤษได้อย่างคล่องแคล่ว
- Good personality and has service mind.มีบุคลิกภาพที่ดีและมีใจบริการ
- Must have Microsoft computer skill. มีความรู้ในการใช้คอมพิวเตอร์
- To be able to work multi-tasking. สามารถทำงานแบบหลายอย่างได้
- To be able to work in flexible time.มีความยืดหยุ่นในการทำงาน
Job Details
รายละเอียดงาน
1. Oversea the dining area, supervises food and beverage service staff in accordance with operating policies that he or she may help establish.
2. Creates a positive team atmosphere among Team Members.
3. Maintains records of staff periodic manner and operating costs.
4. Provides feedback and coaching to the Team regularly.
5. Understands building capability through Cross training
6. Treats all Team Members fairly, with respect.
7. Sets high standards for appropriate team behaviour on shift.
8. Works with food and beverage staff to ensure proper food presentation and proper food-handling procedures.
9. Handle guest complaints in restaurants.
10. Schedules periodic food and beverage service staff meetings to ensure correct interpretation of policies and obtain feedback from staff members.
11. Maintain budget and employee records, prepare payroll, and pay bills, or monitor bookkeeping records.
12. Check the quality of deliveries of fresh food and baked goods.
13. Meet with sales representatives to order supplies such as tableware, cooking utensils, and cleaning items.
14. Arrange for maintenance and repair of equipment and other services.
15. Total receipts and balance against sales, deposit receipts, and lock facility at end of day.
16. Ensures new products are executed properly the following roll-out.
17. Is capable of handling irate customers with a friendly/calm attitude.
18. Ensures product quality and great service.
19. Shows enthusiasm about guest within the restaurant.
20. Is flexible in dealing with changes/problems (e.g., being short staffed).
21. Has effectively forecasted restaurant needs.
22. Shifts priorities and goals as work demands change.
23. Priorities tasks effectively to ensure most important tasks are completed on time.
24. Delegates and follow-up effectively.
25. Taking Ownership of issues or tasks and also give detail update of the F&B manager and the General Manager.
26. Seeks, listens and responds to Guest feedback.
27. Coaches team on how to exceed Guest expectations.
28. Does not blame others; takes accountability for problems.
29. Effectively identifies restaurant problems through reports and can ideate & execute to resolve the same.
30. Proficiency in using computer software to monitor inventory, track staff schedules and pay, and perform other record keeping tasks.
31. Proficiency in Point of sale ( POS ) software, inventory software, Restaurant guest satisfactory tracking software etc.
32. Assist in planning regular and special event Menu.



Welfare
สวัสดิการ
- Monthly salary เงินเดือน
- Service charge เซอร์วิส ชาร์ต
- Tips ทิป
- Social Security ประกันสังคม
- Public holidays and annual leaves วันหยุเนักขัตฤกษ์และวันหยุดประจำปี
- Uniform ชุดทำงาน



ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด