×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 07.04.2023 | Viewers 1,660
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตปทุมวัน]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
3 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Thai Nationality
- Minimum 3-year experiences in Revenue Management
- Hospitality experience is a must
- Ability to delegate where required and must work as a partner with top management in developing a strategic direction and driving excellence
- Strong leadership qualities both with customers and staff
- Good communications skills, Fluent in English both writing and verbally
- Self-motivated but able to work as part of a team
- Good organizational and time-management skills
- Initiative and entrepreneurial
- A smart appearance and professional manner
Job Details
รายละเอียดงาน
- Assists as required with the development of the Marketing Plan.
- Coordinates with the Sales team, determine rate philosophy and structure.
- Analyzes trends to be able to set daily and long-term goals for occupancy and average rates.
- Identifies packaging opportunities in periods of high or low demand.
- Produces of status report, highlighting the busy and slow season, weekly, monthly or yearly and adjusting rates accordingly.
- Downloads of monthly regional corporate and travel agency statistics, guest history transactions.
- Full analysis of all hotels in the competitive set.
- Maintains a pricing strategy to meet hotel revenue management goals.
- Oversees reservation sales to ensure business practices are consistent with the hotel revenue management goals.
- Promotes and reinforce revenue management concepts through all departments in the hotel.
- Regular competitor test calls.
- Maintains the regional tracking database at hotel level.
- Participates in the preparation of the Strategic Business and Operating Plans.
- Prepares monthly outlook/forecast reports.
- Implements and maintains training systems to ensure that employees have the necessary framework and skills to perform their job efficiently and effectively.
- Complies with all Corporate and Hotel Standards and Procedures.
- Actively promotes a work environment, which cares for guests and employees alike.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
17.04.2024
Room Attendant, Best Western Nada Don Mueang Airport Hotel (ดอนเมือง)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.04.2024
Steward Supervisor, Best Western Plus Wanda Grand Hotel (แจ้งวัฒนะ)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.04.2024
Food and Beverage Manager, Best Western Plus Carapace Hotel Hua Hin
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.04.2024
Sales Manager, Tawaravedee Resort, WorldHotels Distinctive Collection (Based in Bangkok)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
17.04.2024
Director of Sales & Marketing, Best Western Plus Carapace Hua Hin (Based in Hua Hin)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด