รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 20.06.2023 | Viewers 5,510
Salary : เงินเดือน |
15,001 - 20,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Higher Vocational Certificate ปวส |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
0 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 30 years old อายุไม่เกิน 30 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
Yes รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
PROFESSIONAL EXPERIENCES
Knowledge : Computer system such as Opera
Skills : Computer MS Office Good in English Good problem solving skills
Computer MS Office Good in English Good problem solving skills : Positive thinking Good personality Service Mind
Knowledge : Computer system such as Opera
Skills : Computer MS Office Good in English Good problem solving skills
Computer MS Office Good in English Good problem solving skills : Positive thinking Good personality Service Mind
Job Details
รายละเอียดงาน
RESPONSIBILITIES
To answer incoming telephone call in a professional way.
Handle customer- s enquiries & complaints, providing help and advice which beyond customer- s need and satisfaction.
Provides information, product and hotel services to the guest via telephone.
Solve customers' problems or offer alternative solutions.
To make clear and accurate communication to the other party on the other end of the line.
Communicate courteously with customers through every communication- s channels.
Keep accurate records of discussions or correspondence with customers during any interaction and update the information through the company- s system at all time.
Formulate resolution and response in a timely & accurate manner and provide excellent customer service.
Maintains and improves quality results by adhering to standards and guidelines; recommending improved procedures.
Communicate & coordinate with relevant party/department when necessary.
To redirect and divert calls to appropriate parties, office or hotels department through the switchboard or PBX system.
Understanding the telephone operator board or PBX switchboard operations.
Monitors open and close telephone functionality including answering machine on HOC software.
Knows what is action to take when an emergency calls is required.
Train or assists with training new telephone operators in performance of job duties.
Update calls tracking report.
Provide feedback to improve the efficiency.
Other ad hoc duties as assigned by Supervisor or Manager.
To answer incoming telephone call in a professional way.
Handle customer- s enquiries & complaints, providing help and advice which beyond customer- s need and satisfaction.
Provides information, product and hotel services to the guest via telephone.
Solve customers' problems or offer alternative solutions.
To make clear and accurate communication to the other party on the other end of the line.
Communicate courteously with customers through every communication- s channels.
Keep accurate records of discussions or correspondence with customers during any interaction and update the information through the company- s system at all time.
Formulate resolution and response in a timely & accurate manner and provide excellent customer service.
Maintains and improves quality results by adhering to standards and guidelines; recommending improved procedures.
Communicate & coordinate with relevant party/department when necessary.
To redirect and divert calls to appropriate parties, office or hotels department through the switchboard or PBX system.
Understanding the telephone operator board or PBX switchboard operations.
Monitors open and close telephone functionality including answering machine on HOC software.
Knows what is action to take when an emergency calls is required.
Train or assists with training new telephone operators in performance of job duties.
Update calls tracking report.
Provide feedback to improve the efficiency.
Other ad hoc duties as assigned by Supervisor or Manager.
Welfare
สวัสดิการ
- Public Holiday
- Vacation
- Group Insurance
- OPD
- Social Security
- Provident fund
- Day off for Birthday
- other benefit...
- Vacation
- Group Insurance
- OPD
- Social Security
- Provident fund
- Day off for Birthday
- other benefit...
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
24.04.2024 |
Account Receiveable Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Assistant Finance and Accounting Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Hotel Manager [ผู้จัดการโรงแรม] สาขา ชัยภูมิ จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Group Reservation & Call Center Agent จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
24.04.2024 |
Human Resources Officer (Learning & Development) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Income Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Hotel Manager [ผู้จัดการโรงแรม] สาขา กาญจนบุรี จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Hotel Manager [ผู้จัดการโรงแรม] สาขา นครพนม จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Junior Graphic Designer จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
24.04.2024 |
Finance & Accounting Officer จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |