×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 20.06.2023 | Viewers 5,510
Salary :
เงินเดือน
15,001 - 20,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตคลองเตย]

Education :
การศึกษา
Higher Vocational Certificate
ปวส
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
0 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 30 years old
อายุไม่เกิน 30 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
Yes
รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
PROFESSIONAL EXPERIENCES
Knowledge : Computer system such as Opera
Skills : Computer MS Office Good in English Good problem solving skills
Computer MS Office Good in English Good problem solving skills : Positive thinking Good personality Service Mind
Job Details
รายละเอียดงาน
RESPONSIBILITIES

To answer incoming telephone call in a professional way.

Handle customer- s enquiries & complaints, providing help and advice which beyond customer- s need and satisfaction.

Provides information, product and hotel services to the guest via telephone.

Solve customers' problems or offer alternative solutions.

To make clear and accurate communication to the other party on the other end of the line.

Communicate courteously with customers through every communication- s channels.

Keep accurate records of discussions or correspondence with customers during any interaction and update the information through the company- s system at all time.

Formulate resolution and response in a timely & accurate manner and provide excellent customer service.

Maintains and improves quality results by adhering to standards and guidelines; recommending improved procedures.

Communicate & coordinate with relevant party/department when necessary.

To redirect and divert calls to appropriate parties, office or hotels department through the switchboard or PBX system.

Understanding the telephone operator board or PBX switchboard operations.

Monitors open and close telephone functionality including answering machine on HOC software.

Knows what is action to take when an emergency calls is required.

Train or assists with training new telephone operators in performance of job duties.

Update calls tracking report.

Provide feedback to improve the efficiency.

Other ad hoc duties as assigned by Supervisor or Manager.
Welfare
สวัสดิการ
- Public Holiday
- Vacation
- Group Insurance
- OPD
- Social Security
- Provident fund
- Day off for Birthday
- other benefit...
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
24.04.2024
Account Receiveable Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
24.04.2024
Assistant Finance and Accounting Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
24.04.2024
Hotel Manager [ผู้จัดการโรงแรม] สาขา ชัยภูมิ
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
24.04.2024
Group Reservation & Call Center Agent
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
24.04.2024
Human Resources Officer (Learning & Development)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
24.04.2024
Income Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
24.04.2024
Hotel Manager [ผู้จัดการโรงแรม] สาขา กาญจนบุรี
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
24.04.2024
Hotel Manager [ผู้จัดการโรงแรม] สาขา นครพนม
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
24.04.2024
Junior Graphic Designer
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
24.04.2024
Finance & Accounting Officer
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด