รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 16.11.2022 | Viewers 1,310
Salary : เงินเดือน |
40,001 - 50,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
5 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
หลายอัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Qualifications:
1.Bachelor's degree in related field.
2.Fluent English language in speaking, listening, reading,writing.
3.Minimum 5 years of responsible experience in Service field.
4.Able to work in shifts.
5.Have communication skills.
1.Bachelor's degree in related field.
2.Fluent English language in speaking, listening, reading,writing.
3.Minimum 5 years of responsible experience in Service field.
4.Able to work in shifts.
5.Have communication skills.
Job Details
รายละเอียดงาน
Responsibilities:
- Assist Guest Relations Manager to oversee the entire section operation to maintain high standards.
- Assist Guet Relations Manager to evaluate levels of customer satisfaction and monitor trends, with a focus on continuous improvement including team member.
- Assist Guest Relations Manager with setting section objectives, work schedules, policies and procedures.
- Customer service and coordinating with various departments are responsibilities.
- Providing information and answering general questions to visitors.
- Execute the announcement Control of the internal music system and public relations.
- Maintain a clean workplace. Inside the information booth, there is order, including equipment tools.
- Prepare to greet all VIPs and the visiting group.
- Assist Guest Relations Manager to oversee the entire section operation to maintain high standards.
- Assist Guet Relations Manager to evaluate levels of customer satisfaction and monitor trends, with a focus on continuous improvement including team member.
- Assist Guest Relations Manager with setting section objectives, work schedules, policies and procedures.
- Customer service and coordinating with various departments are responsibilities.
- Providing information and answering general questions to visitors.
- Execute the announcement Control of the internal music system and public relations.
- Maintain a clean workplace. Inside the information booth, there is order, including equipment tools.
- Prepare to greet all VIPs and the visiting group.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |