รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 31.05.2022 | Viewers 585
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Pathum Thani
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Proven work experience as a Restaurant Manager, Restaurant General Manager, Hospitality Manager or similar role.
- Proven customer service experience as a manager.
- Familiarity with restaurant management software.
- Strong leadership, motivational and people skills.
- Success with customer service.
- Financial literacy.
- Ability to keep inventory organized.
- Experience with long shifts.
- Proven customer service experience as a manager.
- Familiarity with restaurant management software.
- Strong leadership, motivational and people skills.
- Success with customer service.
- Financial literacy.
- Ability to keep inventory organized.
- Experience with long shifts.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Coordinating daily restaurant management operations.
- Delivering superior food and beverage service and maximizing customer satisfaction.
- Responding efficiently and accurately to restaurant customer complaints.
- Regularly review product quality and research new vendors.
- Organize and supervise shifts.
- Appraise staff performance and provide feedback to improve productivity.
- Estimate future needs for goods, kitchen utensils and cleaning products.
- Ensure compliance with sanitation and safety regulations.
- Manage restaurant- s good image and suggest ways to improve it.
- Control operational costs and identify measures to cut waste.
- Create detailed reports on weekly, monthly and annual revenues and expenses.
- Recommend ways to reach a broader audience (e.g. discounts and social media ads).
- Train new and current employees on proper customer service practices.
- Implement policies and protocols that will maintain future restaurant operations.
- Delivering superior food and beverage service and maximizing customer satisfaction.
- Responding efficiently and accurately to restaurant customer complaints.
- Regularly review product quality and research new vendors.
- Organize and supervise shifts.
- Appraise staff performance and provide feedback to improve productivity.
- Estimate future needs for goods, kitchen utensils and cleaning products.
- Ensure compliance with sanitation and safety regulations.
- Manage restaurant- s good image and suggest ways to improve it.
- Control operational costs and identify measures to cut waste.
- Create detailed reports on weekly, monthly and annual revenues and expenses.
- Recommend ways to reach a broader audience (e.g. discounts and social media ads).
- Train new and current employees on proper customer service practices.
- Implement policies and protocols that will maintain future restaurant operations.
Welfare
สวัสดิการ
- Salary depend on an experience
- Day Off
- Group Insurance
- Social Security
- Public Holiday
- Annual Leave
- Service Charge
- 2 Meals
- Day Off
- Group Insurance
- Social Security
- Public Holiday
- Annual Leave
- Service Charge
- 2 Meals
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
05.04.2024 |
Steward จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000 |
|
05.04.2024 |
Waiter Banquet จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000 |
|
05.04.2024 |
Waiter - Pedro Churrascaria and Steakhouse จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000 |
|
29.03.2024 |
Room Attendant (พนักงานทำความสะอาดห้องพัก) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000 |