×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 07.06.2022 | Viewers 702
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตราชเทวี]

Education :
การศึกษา
No specific
ไม่จำกัดวุฒิ
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Proven work experience as a Restaurant Manager, Restaurant General Manager, Hospitality Manager or similar role

- Proven customer service experience as a manager

- Extensive food and beverage (F&B) knowledge, with ability to remember and recall ingredients and dishes to inform customers and wait staff

- Familiarity with restaurant management software, like POS

- Strong leadership, motivational and people skills

- Acute financial management skills

- BSc degree in Business Administration; hospitality management or culinary schooling is a plus
- Knowledgeable in wine service.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Coordinate daily Front of the House and Back of the House restaurant operations

- Deliver superior service and maximize customer satisfaction

- Respond efficiently and accurately to customer complaints

- Regularly review product quality and research new vendors

- Organize and supervise shifts

- Appraise staff performance and provide feedback to improve productivity

- Estimate future needs for goods, kitchen utensils and cleaning products

- Ensure compliance with sanitation and safety regulations

- Manage restaurant- s good image and suggest ways to improve it

- Control operational costs and identify measures to cut waste

- Create detailed reports on weekly, monthly and annual revenues and expenses

- Promote the brand in the local community through word-of-mouth and restaurant events

- Recommend ways to reach a broader audience (e.g. discounts and social media ads)

- Train new and current employees on proper customer service practices

- Implement policies and protocols that will maintain future restaurant operations
Welfare
สวัสดิการ
- Service Charge
- 8 Day Off / Month
- 17 Public Holiday / Year
- Annual Leave start from 6 days / Year
- Personal Leave 5 days / Year
- Birthday Leave
- Social Security
- Food allowance
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด