รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 07.06.2022 | Viewers 744
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
0 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 35 years old อายุไม่เกิน 35 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
3 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
Yes รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Bachelor degree
2+ years of customer service experience.
Certificate or diploma in hospitality advantageous.
Exceptional interpersonal skills.
Excellent written and verbal communication.
Good time management and organizational skills.
Conflict resolution experience.
Patience and good listening skills.
2+ years of customer service experience.
Certificate or diploma in hospitality advantageous.
Exceptional interpersonal skills.
Excellent written and verbal communication.
Good time management and organizational skills.
Conflict resolution experience.
Patience and good listening skills.
Job Details
รายละเอียดงาน
Greeting guests upon arrival and making them feel welcomed.
Administering check-ins and check-outs.
Providing front desk services to guests.
Assigning rooms and taking care of administrative duties.
Delivering mail and messages.
Processing guest payments.
Coordinating with bell service and staff management.
Being a source of information to guests on various matters such as transport and restaurant advice.
Processing meal and beverage requests.
Accommodating general and unique requests.
Diffusing conflict or tense situations with guests.
Administering check-ins and check-outs.
Providing front desk services to guests.
Assigning rooms and taking care of administrative duties.
Delivering mail and messages.
Processing guest payments.
Coordinating with bell service and staff management.
Being a source of information to guests on various matters such as transport and restaurant advice.
Processing meal and beverage requests.
Accommodating general and unique requests.
Diffusing conflict or tense situations with guests.
Welfare
สวัสดิการ
- Service Charge
- 6 Day Off / Month
- 17 Public Holiday / Year
- Annual Leave start from 6 days / Year
- Personal Leave 5 days / Year
- Birthday Leave
- Social Security
- Food allowance
- 6 Day Off / Month
- 17 Public Holiday / Year
- Annual Leave start from 6 days / Year
- Personal Leave 5 days / Year
- Birthday Leave
- Social Security
- Food allowance
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |