×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 16.09.2022 | Viewers 1,349
Salary :
เงินเดือน
30,001 - 40,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตสาทร]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 35 years old
อายุไม่เกิน 35 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1.At least Bachelor degree in any field
2.At least 1-2 year experience in banquet, front office, catering sales administrative or assistant
3.Good knowledge on beverage, decoration, fabric, and creativity
4.Strong in inter-personality, selling, leadership, and creative skill
5.Proficiency in English and computer literate
6.Strong in driving results and people management and development
Job Details
รายละเอียดงาน
1.Coordinates all events as delegated to ensure maximum customer satisfaction.
2.Ensures that all department heads are informed of significant groups which will impact the hotel operations.
3.The ability to actively solicit and book all types of catering business from various sources of leads.
4.The ability to maintain an active trace/follow up system on all personal sales calls and telemarketing
5.Maintain complete knowledge of and comply with all hotel / departmental policies and procedures.
6.The ability to develop creative and attractive menu presentations for potential clients
7.Ensure SOPs and LSOPs are in place and adhered to.
8.Attend all training coursed as directed and conduct on going on the job training to new hires as required.
9.Foster and promote a cooperative working climate, maximizing productivity and employees moral.
10.Organize and delegate traces for follow-up; be familiar of status of each.
11.Ensure that catering/event management office is kept organized and clean.
12.Place BEO reports with relevant and updated information for all customer conducts in Delphi system in activity reports.
13.Promptly respond to all enquiry, messages, ensuring that all messages are returned within 24 hours.
14.Use standardized form letters for use by all catering team as response to inquiries, prospect/tentative/definite bookings, thank you, cancellations and re-booking. Ensure appropriate letters are sent and filed.
15.After sending any proposal, each account manager must ensure to follow up within 24 hours.
Welfare
สวัสดิการ
- Service charge
- Uniforms
- Free meals at work
- Vacation - Public holiday
- Group Life Insurance
- Provident Fund
- 5 days working and 2 days off
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
23.04.2024
Assistant Housekeeping Manager (ผู้ช่วยผู้จัดการแผนกแม่บ้าน)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Florist Attendant
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Reservation Officer
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Security Staff (พนักงานรักษาความปลอดภัย)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
19.04.2024
นักศึกษาฝึกงานทุกแผนก
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
19.04.2024
Guest Service Agent (GSA)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
19.04.2024
Concierge Officer
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
19.04.2024
Bellman
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด