รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 15.07.2022 | Viewers 598
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Pattaya
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
2 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Thai Nationality
- Both Male/Female can apply.
- Attentive and can work under pressure
- Well Organized
- Good communication skills
- Previous role as Receptionist / Front Desk Office in a similar quality hotel
- Both Male/Female can apply.
- Attentive and can work under pressure
- Well Organized
- Good communication skills
- Previous role as Receptionist / Front Desk Office in a similar quality hotel
Job Details
รายละเอียดงาน
Best Western Plus Nexen Pattaya Hotel (164 rooms) is currently Looking for the position for the RE-OPENING TEAM:
GUEST SERVICE AGENT (GSA)
Responsibilities:
- Registers guests and assigns rooms. Accommodates special requests whenever possible.
- Assists in pre-registration and blocking of rooms for reservations
- Thoroughly understands and adheres to proper credit, check cashing, and cash handling policies and procedures.
- Understands room status and room status tracking
- Knows room locations, types of rooms available, and room rates.
- Uses suggestive selling techniques to sell rooms and to promote other services of the hotel.
- Coordinates room status updates with the housekeeping department by notifying housekeeping of all check-outs, late check-outs, early check-ins, special requests, and part-day rooms.
- Possesses a working knowledge of the reservations department. Takes same day reservations and future reservations when necessary. Knows cancellation procedures.
- Files room key cards.
- Knows how to use front office equipment.
- Processes guest check-outs.
GUEST SERVICE AGENT (GSA)
Responsibilities:
- Registers guests and assigns rooms. Accommodates special requests whenever possible.
- Assists in pre-registration and blocking of rooms for reservations
- Thoroughly understands and adheres to proper credit, check cashing, and cash handling policies and procedures.
- Understands room status and room status tracking
- Knows room locations, types of rooms available, and room rates.
- Uses suggestive selling techniques to sell rooms and to promote other services of the hotel.
- Coordinates room status updates with the housekeeping department by notifying housekeeping of all check-outs, late check-outs, early check-ins, special requests, and part-day rooms.
- Possesses a working knowledge of the reservations department. Takes same day reservations and future reservations when necessary. Knows cancellation procedures.
- Files room key cards.
- Knows how to use front office equipment.
- Processes guest check-outs.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
17.04.2024 |
Room Attendant, Best Western Nada Don Mueang Airport Hotel (ดอนเมือง) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
17.04.2024 |
Steward Supervisor, Best Western Plus Wanda Grand Hotel (แจ้งวัฒนะ) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
17.04.2024 |
Food and Beverage Manager, Best Western Plus Carapace Hotel Hua Hin จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
17.04.2024 |
Sales Manager, Tawaravedee Resort, WorldHotels Distinctive Collection (Based in Bangkok) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
17.04.2024 |
Director of Sales & Marketing, Best Western Plus Carapace Hua Hin (Based in Hua Hin) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |