×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Duty Manager

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

- Bachelor's degree.
- 2-5 years in a supervisory or managerial role in the relevant industry.
- Strong leadership & team management.
- Knowledge of front desk operations (Opera), reservation systems and guest service.
- Proficient in English.

รายละเอียดงาน

- Oversees and assists in the preparation and updates of the Front Office Departmental Operations Manual.
- Handles all guest and internal customer complaints and inquiries in a courteous and efficient manner, following through to make sure problems are resolved satisfactorily
- Ensures that all Front Office employees deliver the brand promise and provide exceptional guest service at all times.
- Works closely with other management personnel in a supportive and flexible manner, focusing on the overall success of the hotel and the satisfaction of hotel guests.

สวัสดิการ

- Salary
- Service Charge
- Social Security
- Group Insurance with the coverage for your independences
- Duty meal
- Uniform
- 5 days work/week
- Monthly associate activity and training
- Annual Leave and Occasion leave
- Annual Medical Check up
- Provident Fund

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

Hyatt Regency Bangkok Sukhumvit

1 ซอยสุขุมวิท 13 (แสงจันทร์) ถนนสุขุมวิท แขวงคลองเตยเหนือ เขตวัฒนา กทม. 10110 https://bangkoksukhumvit.regency.hyatt.com/en/hotel/home.html
ปิดรับสมัครแล้ว