×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 07.11.2023 | Viewers 6,266
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตบางรัก]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male
ชาย
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Requirements

Thai Male Citizen with Age up to 30 years old
Able to work 6 days per week and rotate shift
Proven experience as concierge; experience in customer service or relevant role is an advantage
Proficiency in English; multilingual is strongly preferred
Excellent communication skills
Polite and confident with a great deal of patience
Ability in multitasking and time-management
Aptitude in resolving issues with a customer-focused orientation
Bachelor in hotel management or relevant field will be a plus
Tour guide experience is considerable
Job Details
รายละเอียดงาน
Hotel Concierge Responsibilities Include:

Welcoming customers upon entrance and confirm reservations
Acting as the point of reference for guests who need assistance or information
Understanding customer- s needs and provide them with personalized solutions by suggesting activities and facilities provided by the hotel
Job brief

We are looking for a reliable hotel concierge to work at the main entrance desk of our hotel. You will be the first to meet our customers so the first impression of our hotel depends on your friendliness and efficiency.

The ideal candidate will be a smart and trustworthy individual able to provide customers with a warm greeting and handle all incoming requests. In addition, you will be responsible to protect the hotel and its residents by monitoring who comes in and out of our premises.

The goal is to contribute to an overall pleasant customer experience to increase our reputation and ensure sustainable growth.

Responsibilities

Welcome customers upon entrance and confirm reservations
Act as the point of reference for guests who need assistance or information and attend to their wishes and requirements
Understand customer- s needs and provide them with personalized solutions by suggesting activities and facilities provided by the hotel
Acquire extensive knowledge of the premises and the nearby venues and businesses to make the most suitable recommendations
Arrange events, excursions, transportation etc. upon request from hotel residents
Answer the phone and make reservations, take and distribute messages or mail and redirect calls
Respond to complaints and find the appropriate solution
Welfare
สวัสดิการ
1.Salary
2.Service Charge
3.Bonus
4.Provident Fund
5.Flexible Working Hour
6.Annual Leave
7.Group Insurance
8.Social Security
9.Meals
10.Uniform
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
08.04.2024
Server
จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000
register
08.04.2024
Hostess (Female Only)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
08.04.2024
Bartender (บาร์เทนเดอร์)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
08.04.2024
Security Staff (พนักงานรักษาความปลอดภัย)
จำนวน 4 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
08.04.2024
Guest Relations Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
08.04.2024
Front Office Assistant
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000
register
30.03.2024
Internship Students (นักศึกษาฝึกงาน ต้อนรับส่วนหน้า/แม่บ้าน/ช่าง/ครัว/เสิร์ฟ)
จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
30.03.2024
Purchasing Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
30.03.2024
Security Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด