×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 20.11.2018 | Viewers 4,207
Salary :
เงินเดือน
15,001 - 20,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตสาทร]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- One year experience in similar restaurant, either as jr. waiter or waiter.
- Prior experience as Hostess preferred.
- Good command in English communication.
- Thai nationality is required.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Assists in implementing the highest standards of service through the restaurant
- Acts as a representative of AJR restaurant in a grateful and appreciating manner to make guest feel at home and provoke their need to return.
- Prepares table plans according to reservations and ensures that tables are constantly cleared and reset according to the reservation plan - liaising with the service team for accurate set up
- Liaises with the General Manager and Maitre D- on daily operations and any relevant guest requirements
- Replies email correspondence
- Ensures that reservations are handled in a timely, friendly and professional manner
- Organize the menus for each service and ensure they are cleaned and in good condition
- Prepares guest profile and guest preference before every service for the manager/team review
- Meets, greets and seat guests in a professional and efficient manner
- Ensures that guests are seated according to their requirements
- Records guest preference and maintains accurate and up to date profile
- Ensure guests dress code is in relation with AJR standards
- Has a thorough knowledge and understanding of all food and beverage items in the menu to advise guest accordingly while answering their queries
- Ensures that all employees establish a professional and courteous rapport with guests
- Communicates clearly and effectively with the hosting team members
- Interacts positively, energetically and enthusiastically with all guests
- Constantly strives to satisfy all guests that she may come into contact with
- Monitor the rhythm of service to maximize seating capacity
- Handles guest inquiries in a courteous and efficient manner, allowing for corrective measures to be taken, reporting complaints or problems to superiors if no immediate solution can be found, whilst feeding back a prompt follow up.
- Ensures restaurant- s entrance, bar, toilettes are tidy at all times and back of the reception is kept clean and organized
- Posses knowledge- s of POS System and cashiering
- Wishes - Farewell- to all guests, encouraging repeat customer
- Ensures that relevant grooming standards are adhered to
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด